پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات رسانی ایساکو به زائران حرم امام خمینی

خدمات ویژه ایساکو به زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به روزه‌داران گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت هفت روز از دهم تا شانزدهم خرداد ماه اجرا می‌کند. به گزارش ايكوپرس به نقل از مديريت ارتباطات ايساكو، […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به روزه‌داران گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت هفت روز از دهم تا شانزدهم خرداد ماه اجرا می‌کند.

به گزارش ايكوپرس به نقل از مديريت ارتباطات ايساكو، معاون شبکه خدمات پس از فروش اين شركت، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره)، بنیاگذار جمهوری اسلامی و گرامی‌داشت روز پانزدهم خرداد، در رابطه با نحوه اجرای این طرح گفت: در طرح کشیک این ایام، نزدیک به ۱۰۰ نمایندگی‌ منتخب و حدود 1800 اکیپ امدادی، با تمرکز در مسیرهای منتهی به تهران و حومه، حرم مطهر، شهرهای مقدس قم و مشهد و برخی مراکز استان ها آماده ارایه خدمات به خودروهای زائران حرم مطهر خواهند بود.

شهریار سلطانی افزود:‌ در این ایام علاوه بر اکیپ‌های سیار امدادي و نمایندگی‌هایی که به صورت تک شیفت و دو شیفت مهیای خدمت‌رسانی هستند، کانکس‌های ثابت امداد در مسیر و موتورسواران اتوکلیک نیز برای خدمت‌رسانی فعال هستند.

همچنین چادر امداد مستقر در حرم امام (ره)، تیم‌های مستقر در مجتمع رفاهی مهتاب (اتوبان قم به تهران)، منطقه آسارا (جاده کرج به چالوس)، مجتمع رفاهی زیتون (جاده دماوند به فیروزکوه) جاده تهران به آمل منطقه پلور، اتوبان تهران به ساوه جنب عوارضی اول نیز به صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان هستند.

وي در پايان گفت: پرسنل شركت ايساكو امسال نيز علاوه بر امدادرساني، همگام با مسئولين و ملت شهيدپرور با آرمان‌هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت خواهند كرد.

لازم به ذکر است لیست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت ایساکو به آدرس www.isaco.ir   و کانال رسمی تلگرام این شرکت به آدرسte.me/farhangekhedmat  قابل مشاهده است.

گام های ایساکو برای حذف قطعات تقلبی از بازار

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

مدیریت فنی اتومبیل با اپلیکیشن ایساکو

برگزاری سومین کارگاه هم‌اندیشی مدیران ایساکو

دستاوردهای قابل تقدیر شرکت ایساکو

کلینیک های تخصصی در نقاط فاقد تعمیرگاه مرکزی

بازدید سرزده مدیر عامل ایساکو از نمايندگي هاي استان گیلان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی