پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو 2008

جزئیات فروش، قیمت و زمان تحویل 2008

پژو ۲۰۰۸ در حالی به‌عنوان اولین خودرو پسابرجامی کشور هم‌اکنون در حال تولید است که به احتمال فراوان طی دو هفته انتهایی خردادماه پیش‌فروش و تحویل آن به مشتریان نیز از اواخر تابستان آغاز خواهد شد. به نقل از دنیای اقتصاد،  آن طور که منابع رسمی عنوان کرده‌اند، تمام امور مربوط به‌ پژو ۲۰۰۸ اعم […]

امیر
چهارشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

پژو ۲۰۰۸ در حالی به‌عنوان اولین خودرو پسابرجامی کشور هم‌اکنون در حال تولید است که به احتمال فراوان طی دو هفته انتهایی خردادماه پیش‌فروش و تحویل آن به مشتریان نیز از اواخر تابستان آغاز خواهد شد.

به نقل از دنیای اقتصاد،  آن طور که منابع رسمی عنوان کرده‌اند، تمام امور مربوط به‌ پژو ۲۰۰۸ اعم از فروش و خدمات پس از فروش، در ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) پیگیری خواهد شد.

2008 که نخستین خودرو حاصل از قرارداد ایران خودرو و پژو به‌شمار می‌رود، از اوایل امسال وارد خط تولید شده و بناست با قیمتی معادل 98 میلیون و 900 هزار تومان پیش‌فروش شود.بر این اساس، مسوولان ایکاپ تصمیم دارند پیش‌فروش 2008 را پس از رسیدن تیراژ این محصول به حدی قابل‌قبول، آغاز کنند و این در شرایطی است که پیش‌بینی می‌شود خودرو موردنظر طی دو هفته پایانی خرداد ماه پیش‌فروش شود.هرچند مشخص نیست ایکاپ در مرحله اول، چند دستگاه پژو ۲۰۰۸ را پیش‌فروش خواهد کرد، با این حال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است در مجموع طی سال جاری بین 12 تا 15 هزار دستگاه از این محصول تولید و به تبع آن، پیش‌فروش شود.

پژو 2008

نکته دیگر اینجاست که آغاز تحویل خودرو موردنظر به احتمال فراوان از شهریور ماه امسال خواهد بود؛ به‌نحوی‌که ایکاپ تصمیم دارد تا پایان سال، تمام 2008‌های پیش‌فروش شده را به دست مشتریان برساند. این در شرایطی است که از همین حالا نگرانی‌هایی بابت بروز دلالی و واسطه‌گری در بازار پژو ۲۰۰۸ به وجود آمده است. تجربه نشان داده معمولا خودروهای جدیدی که در بازار عرضه می‌شوند، با افزایش قیمت بسیار زیادی در مقایسه با نرخ کارخانه مواجه و سود آن به جیب دلالان و واسطه‌گران می‌رود نه خودروسازان و مشتریان.از همین رو انتظار می‌رود مسوولان ایکاپ نهایت دقت را در برنامه‌ریزی فروش پژو ۲۰۰۸ به کار گرفته و اجازه ندهند سرنوشت خودروهایی مانند تندر-90 و دنا و ساندرو که با صعود شدید قیمت در بازار مواجه شدند، برای این محصول تکرار شود.

توليد پژو ٢٠٠٨ در سالن شماره يك ايران خودرو در حال انجام است

قیمت قطعی پژو 2008 مشخص شد

تقویت گمانه زنی ها در خصوص تاریخ عرضه پژو 2008

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

پژو 2008 در چهار رنگ تولید می شود.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی