پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات هیوندای

هیوندای های جدید کرمان موتور قیمت گذاری شدند

4 مدل از هیوندای های جدید کرمان موتور قیمت گذاری شدند و به دنبال این اتفاق شرایط و نحوه فروش این خودروها به صورت رسمی اطلاع رسانی شد و از 22 خردادماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت نام آغاز خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، چهار خودرو هیوندای سانتافه، توسان، […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

4 مدل از هیوندای های جدید کرمان موتور قیمت گذاری شدند و به دنبال این اتفاق شرایط و نحوه فروش این خودروها به صورت رسمی اطلاع رسانی شد و از 22 خردادماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت نام آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، چهار خودرو هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل 2017 قیمت گذاری شد و این خودروها با شرایط متنوع نقدی، پیش فروش و اقساطی به فروش می رسند.

هیوندای سانتافه به عنوان بزرگ ترین شاسی بلند کرمان موتور  236 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. همچنین هیوندای توسان 192 میلیون و 900 هزار تومان، هیوندای سوناتا 193 میلیون و 900 هزار تومان و هیوندای النترا 135 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

لازم به ذکر است، به گفته شرکت، این قیمت ها شامل تمام وجوه پرداختی مشتریان در انتهای فرآیند شماره گذاری محصولات می باشد. (یعنی با احتساب تمام هزینه های جانبی)

همچنین هر 4 هیوندای جدید کرمان موتور در رده تجهیزاتی فول قرار دارند و از تمامی امکانات بهره می برند و در بازه زمانی 22 تا 31 خردادماه جاری به بازار عرضه خواهند شد.

به علاوه امکان خرید و تحویل یک ماهه برای هر 4 مدل هیوندای جدید کرمان موتور فراهم شده، همچنین در پیش فروش این خودروها زمان های تحویل شهریور، مهر و آبان ماه امسال پیش بینی شده است. برای سه خودرو سانتافه، توسان و سوناتا فروش اقساطی نیز در نظر گرفته شده است.

جزییات شرایط فروش هیوندای های جدید کرمان موتور را در لینک زیر ببینید:

پیش فروش و فروش نقدی / اقساطی محصولات جدید هیوندایی کرمان موتور(خرداد 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی