پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ کوراندو 2017

کوراندو ۲۰۱۷ با دستی پر به میدان آمد+قیمت و تاریخ فروش

اگر به دنبال خرید یک شاسی بلند متوسط شهری هستید و از طرفی افزایش قیمت گزینه‌های موجود در بازار شما را مردد کرده، ما یک پیشنهاد خوب برایتان داریم. سانگ یانگ کوراندو نيو فيس تيپ پرمیوم پلاس که در آخرین ایستگاه تغییرات دستخوش تغییراتی شده و باید گفت نسخه فعلی کامل‌ترین و جا افتاده‌ترین مدل […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

اگر به دنبال خرید یک شاسی بلند متوسط شهری هستید و از طرفی افزایش قیمت گزینه‌های موجود در بازار شما را مردد کرده، ما یک پیشنهاد خوب برایتان داریم. سانگ یانگ کوراندو نيو فيس تيپ پرمیوم پلاس که در آخرین ایستگاه تغییرات دستخوش تغییراتی شده و باید گفت نسخه فعلی کامل‌ترین و جا افتاده‌ترین مدل نسل سوم کوراندو است و شرکت رامک خودرو قصد دارد تا پیش فروش آن را از هفته آخر خرداد ماه با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان به طور رسمی آغاز کند.

زمان حضور سانگ یانگ در ایران به دهه ۸۰ هجری شمسی و عرضه شاسی بلندی موفق با نام موسو بر می‌گردد که با تکیه بر قابلیت های حرکتی مناسب و پیشرانه‌ای که از مرسدس بنز به عاریت گرفته بود، حسابی توانست در بازار آن روزهای ایران گل کند.

کوراندو دیگر نماینده سانگ یانگ در ایران بود. نسل دوم کوراندو با ظاهری جعبه‌ای و خشک به ایران آمد و از این نظر طیف مخاطبانش بیشتر به کسانی که دنبال طبیعت گردی و مسافرت‌های خارج جاده‌ای بودند محدود می‌شد.

اما نسل سوم کوراندو در سال ۲۰۱۰ با ظاهری عامه پسند و معقول به بازار آمد و با فاصله گرفتن از آن فرم زمخت و جعبه‌ای طیف وسیع‌تری از علاقه مندان را هدف قرار داد. در این چند سال که از تولید نسل سوم کوراندو می‌گذرد، خودروساز کره‌ای سانگ یانگ همواره با تغییرات مختلف سعی در تازه نگه داشتن ظاهر و مشخصات آن در مقابل رقبای‌اش داشته و در ایستگاه آخر این تغییرات به مدل ۲۰۱۷ رسیده که شرکت رامک خودرو قصد دارد فروش رسمی آن را از هفته آخر خرداد ماه ۹۶ و با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان آغاز کند.

اگر قصد خرید شاسی بلندی متوسط در بازار خودرو ایران داشته باشید، گزینه‌های متنوعی همچون کیا اسپرتیج، هیوندای توسان و میتسوبیشی ASX پیش رویتان قرار دارند. همه این موارد ذکر شده در مدل‌های جدید در ایران عرضه شده‌اند که پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به قبل دارند. اما مهمتر از همه مساله قیمت است که باید گفت تمام آن‌ها رشد قیمت چشمگیری نسبت به قبل تجربه کرده‌اند.

این درحالی است که سانگ یانگ کوراندو ۲۰۱۷ با توانایی‌های فنی و فهرست تجهیزات مشابه رقبا (حتی بهتر در بعضی موارد) اما با قیمت کمتر از آن‌ها به بازار آمده و باید گفت یکی از گزینه‌های وسوسه‌انگیز این سگمنت پرطرفدار در بازار ایران است.

تغییرات نسخه ۲۰۱۷:

در آخرین فیس لیفت سانگ یانگ، کوراندو در بخش‌هایی مثل چراغ‌های جلو، جلوپنجره و رینگ‌ها دستخوش تغییراتی شده. چراغ‌های جلو فرمی خشن‌تر و جذاب‌تر نسبت به قبل دارند و جلوپنجره نیز برای هماهنگی بیشتر با آن‌ها بزرگ‌تر شده و تناسب جالبی در ظاهر قسمت جلو خودرو ایجاد کرده است. همچنین از تغییرات سپر جلو و تغییر فرم پروژکتورها نباید گذشت. در مدل ۲۰۱۷ طرح رینگ‌های ۱۸ اینچی نیز به روز شده تا هماهنگی در ظاهر کوراندو به اوج خود برسد.

سانگ یانگ کوراندو 2017

امکانات سانگ یانگ کوراندو ۲۰۱۷ :

کوراندو نيو فيس تيپ پرمیوم پلاس به عنوان بالاترین رده تجهیزاتی کوراندو ۲۰۱۷ شناخته می‌شود و باید گفت این نسخه کوراندو از نظر تجهیزات ایمنی و رفاهی چیزی از رقبای‌اش کم ندارد. داخل کابین ارگونومی مناسب و چیدمانی آرامش‌بخش به چشم می خورد و یک نظم خوشایند حکمفرماست. یعنی احتیاج نیست برای سر درآوردن از کاربرد دکمه‌های مختلف کنار خیابان پارک کنید و با آن‌ها کلنجار بروید!

سانگ یانگ کوراندو 2017

کوراندو نيو فيس تيپ پرمیوم پلاس

 صندلی‌ها و فرمان پوشش چرمی دارند و تریم چوبی استفاده شده جلوه‌ای لوکس به کابین بخشیده است. فضای صندلی‌های جلو و عقب همان چیزی است که خانواده‌های چند نفره در سفرهای دست جمعی احتیاج دارند و به لطف طراحی منطقی، بیشترین استفاده از فضای کابین شده است. صندلی‌های جلو و عقب به گرمکن مجهز شده‌‌اند و صندلی راننده علاوه بر قابلیت تنظیم شدن به صورت برقی در ۶ جهت، به سردکن نیز مجهز شده است. سیستم صوتی نیز با بهره بردن از ۶ بلندگو و یک آمپلی فایر کیفیت صدایی قابل قبول را به شما هدیه می‌دهد.

مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو ۲۰۱۷ :

به لطف سیستم کی لس، ورود به کابین بدون کلید میسر می‌شود. همچنین می‌توانید پیشرانه را با دکمه استارت روشن کنید. پیشرانه کوراندو ۲۰۱۷ تقریبا بدون تغییر باقی مانده و با توجه به قابلیت‌ها و مشخصات مناسب‌اش، سانگ یانگ تصمیم گرفته به ان دست نزند.

یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری در دل کوراندو جای خوش کرده که می‌تواند در دور ۶۰۰۰، ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این یعنی از نظر قابلیت‌های فنی نیز چیزی از رقبای گران قیمت‌ترش کم ندارد. همچنین گشتاور ۱۹۷ نیوتن متری با سیستم دو دیفرانسیل مجهز به قفل دست به دست هم می‌دهند تا کوراندو در مسیرهای خارج جاده‌ای نیز با توجه به هیکل و جایگاه‌اش عملکرد مناسبی داشته باشد و راننده را در طبیعت‌گردی‌های آخر هفته رو سفید کند. پیشرانه این شاسی بلند ۱۶۸۰ کیلویی با گیرباکس ۶ سرعته تیپترونیک جفت شده که می‌توانید برای رانندگی اسپرت‌تر، دنده‌های آن را به صورت دستی تعویض کنید.

سیستم تعلیق کوراندو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک چند میله‌ای است و در مسیرهای شهری سواری نرم و راحتی را به نمایش می‌گذارد. همچنین کوراندو جدید به کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، ترمز کمکی BAS و سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی‌ها HSA نیز مجهز شده است.

کوراندو جدید از نظر ایمنی نیز کارنامه درخشانی دارد و با بهره‌گیری از ۱۰ عدد ایربگ و سیستم‌های مختلف از جمله محافظت از واژگونی ARP خیال سرنشینان را از هر نظر راحت می‌کند. همچنین در ساختار درب‌های کوراندو از میله‌های محافظ استفاده شده تا استحکام و مقاومت بدنه در تصادف‌های جانبی بیشتر شود.

قیمت و شرایط فروش سانگ یانگ کوراندو ۲۰۱۷ :

همان طور که اشاره شد، گروه صنعتی رامک خودرو به عنوان نماینده رسمی سانگ یانگ کره در ایران قصد دارد فروش کوراندو ۲۰۱۷ تیپ پرمیوم پلاس را به صورت رسمی از هفته آخر خرداد ماه ۹۶ با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان آغاز کند. تمامی اخبار مربوط به شرایط و جزییات فروش کرواندو ۲۰۱۷ از طریق پایگاه خبری جوان خودرو به اطلاع شما خوانندگان عزیز خواهد رسید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی