پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید مدیرعامل ایساکو-کرمانشاه

نظارت بر خدمات‌رسانی ایساکو در نقطه صفر مرزی

در راستای طرح نظارت مستقیم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، مدیرعامل شرکت ایساکو و هیات همراه برای مشاهده و کنترل وضعیت خدمات رسانی به مشتریان در ماه مبارک رمضان به کرمانشاه سفر کردند. به نقل از ارتباطات ایساکو، سیدرضا حسینی در ادامه بازدیدهای سرزده از نمایندگی های مجاز ایران خودرو در […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

در راستای طرح نظارت مستقیم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، مدیرعامل شرکت ایساکو و هیات همراه برای مشاهده و کنترل وضعیت خدمات رسانی به مشتریان در ماه مبارک رمضان به کرمانشاه سفر کردند.

به نقل از ارتباطات ایساکو، سیدرضا حسینی در ادامه بازدیدهای سرزده از نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، در نهمین بازدید دوره ای به غرب ایران و به شهرهای کرمانشاه، سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب رفت.

وی در جریان این بازدیدها از نحوه ارائه خدمات پس از فروش نمایندگی‌های مجاز این استان به مشتریان بازدید کرد.

مدیرعامل ایساکو برای نخستین بار، طرح نظارت بر نحوه ارائه خدمات نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو را به صورت سرزده و در قالب مشتری متقاضی خدمات کلید زد تا به طور مستقیم فرآیندهای خدمات رسانی به مشتریان در مناطق مختلف کشور را تحت نظر داشته باشد.

ایساکو همچنان در قله رضایت مشتریان

گام های ایساکو برای حذف قطعات تقلبی از بازار

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

سفر مدیرعامل ایساکو به سیستان و بلوچستان در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات

مدیریت فنی اتومبیل با اپلیکیشن ایساکو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی