پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انبار خودرو-پژو 405

افزایش قیمت خودروها آنچنانی نخواهد بود

به گفته رئیس شورای رقابت امسال نرخ تورم پایینی داشتیم و نرخ بخشی هم پایین خواهد بود به همین دلیل اگر افزایشی هم در قیمت خودروها باشد ، آنچنانی نخواهد بود. رضا شیوا درباره قیمت گذاری خودروها افزود: هر ساله تا پایان اردیبهشت این کار انجام می شد اما امسال به خاطر انتخابات ما آن […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

به گفته رئیس شورای رقابت امسال نرخ تورم پایینی داشتیم و نرخ بخشی هم پایین خواهد بود به همین دلیل اگر افزایشی هم در قیمت خودروها باشد ، آنچنانی نخواهد بود.

رضا شیوا درباره قیمت گذاری خودروها افزود: هر ساله تا پایان اردیبهشت این کار انجام می شد اما امسال به خاطر انتخابات ما آن را عقب انداختیم.

وی ادامه داد: وزارت صنعت درخصوص کیفیت خودروها اطلاعات لازم را امروز به ما ارائه داده و ما تا دو هفته دیگر تکلیف این مسئله را هم مشخص می کنیم.

رئیس شورای رقابت درخصوص قیمت خودروهای جدید ساخت ایران افزود: کارخانه باید قیمت پیشنهادی و مشخص این خودروی جدید را ارائه دهد تا شورای رقابت با بررسی همه جوانب قیمت آن را ارائه دهد.

شیوا ادامه داد: اگر خودروی مذکور در رنج قیمتی که شورای رقابت دستورالعمل تنظیم قیمت را صادر کرده قرار نگیرد آزاد است و می تواند رقابت کند.

وی درخصوص قیمت پژو ۲۰۰۸ گفت: قیمت این خودرو در حال بررسی است اما هنوز کارخانه قیمت پیشنهادی خود را ارائه نکرده است.

کنار کشیدن شورای رقابت از تعیین قیمت خودروها بی معناست

اعلام قیمت‌های جدید خودرو تا یک ماه آینده

واردات خودرو غیر استاندارد توسط شرکت‌های فاقد نمایندگی

دلیل اختلاف قیمت خودروها در کارخانه و بازار

نگاهی به تغییرات قیمت خودروهای وارداتی

راهکارهایی برای بهبود شرایط معاملات خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی