پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس CT200 2018

جراحی پلاستیک لکسوس CT200h برای سال 2018

تولید نسخه جدید لکسوس CT200h با کوله باری تغییر در طراحی ظاهری و جزییات فنی برای سال 2018، به زودی اغاز خواهد شد. مدل 2018 لکسوس CT200h ، چهره‌ای اسپرت‌تر از قبل دارد و طراحی ظاهری اش نسبت به قبل تهاجمی تر شده است. این هاچ بک لوکس در فضای داخلی و تجهیزات فنی هم تفاوت‌هایی با […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

تولید نسخه جدید لکسوس CT200h با کوله باری تغییر در طراحی ظاهری و جزییات فنی برای سال 2018، به زودی اغاز خواهد شد.

مدل 2018 لکسوس CT200h ، چهره‌ای اسپرت‌تر از قبل دارد و طراحی ظاهری اش نسبت به قبل تهاجمی تر شده است. این هاچ بک لوکس در فضای داخلی و تجهیزات فنی هم تفاوت‌هایی با گذشته خواهد داشت.

لکسوس CT200h مدل 2018 در نمای روبه‌رو عضلانی و حجیم به نظر می‌رسد. جلوپنجره‌ی مشبک و بزرگ این خودرو در نسخه اف اسپرت همچنان چشم‌گیر است؛ اما طرح لانه‌زنبوری متفاوتی دارد. مدل‌های فول آپشن لکسوس CT200h با چراغ های LED روشنایی روز قابل سفارش هستند که حالا این نوار ال ای دی به‌جای پایین کاسه چراغ، در قسمت بالای آن قرار خواهد گرفت. رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچ و ۱۰ پر، برای این مدل پایه‌ی این خودرو بازطراحی شده‌اند تا ویژگی‌های اسپرت بیشتری به همراه داشته باشند، ضمن اینکه نسخه‌ی F Sport با رینگ‌های ۱۷ اینچ ارائه خواهد شد.

لکسوس CT200 2018

تفاوت لکسوس CT200h جدید با مدل قبلی، در نمای پشت بیشتر نمود دارد. سپر عقب با تغییرات انجام شده حجیم و اسپرت تر از قبل به نظر می رسد. چراغ‌های عقب هم حالت بی‌تفاوت سابق را ندارند و با نوار LED به شکل L، بسیار چشمگیر هستند. بخش سیاه‌رنگ و پلاستیکی سپر، در مقایسه با گذشته، حجم بیشتری را اشغال کرده که البته زیبایی این نماینده لکسوس در کلاس هاچ بک ها را افزایش داده است.

نسخه‌ی F Sport لکسوس CT200h در فضای داخلی و بیرونی، رنگ‌بندی متنوع‌تری خواهد داشت و می‌تواند به‌صورت دورنگ سفارش داده شود. علاوه بر این، می‌توان به‌جای نمایشگر ۷ اینچی در مدل استاندارد، از نمایشگر عریض ۱۰.۳ اینچ بهره‌مند شد.

 

لکسوس CT200 2018

مدل جدید لکسوس CT200h ، با آپشن‌های ایمنی جدید لکسوس موسوم به +Safety System همراه خواهد بود که ترمز خودکار در هنگام تشخیص احتمال برخورد، هشدار پیشگیری از حادثه، رادار جانبی، کروز کنترل هوشمند مجهز به کاهنده و افزاینده‌ی سرعت در ترافیک، هشدار خروج از لاین جاده، کاهش شدت نور چراغ‌ها به هنگام نزدیک شدن به دیگر خودروها از روبه‌رو و فرمان حساس به سرعت را شامل می‌شود.

فعلا قرار نیست پیشرانه و قوای فنی لکسوس CT200h تغییر کند. با این حساب، پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر، در کنار موتور الکتریکی ۶۰ کیلووات ساعت (۸۰ اسب بخار) روی این خودرو نصب خواهد شد تا میانگین مصرف سوخت ۴.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر حاصل شود.

منبع نیروی محرکه لکسوس CT200h ، مجموعا ۱۳۴ اسب بخار قدرت تولید می کند که به این هاچ بک لوکس  اجازه می دهد ظرف ۱۰.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، به زمانی در حدود ۳۴ ثانیه احتیاج دارد و نهایت سرعت آن، محدود به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

لکسوس CT200h  مدل 2018 تفاوت قیمت چندانی با مدل قبلی نخواهد داشت و با آستانه‌ی قیمت ۳۳ هزار دلار، از چند ماه دیگر در بازار جهانی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی F Sport لکسوس CT200h با آپشن‌های کامل، نزدیک به ۳۹ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

 

فروش فوری تویوتا روفور و تویوتا پریوس (ویژه ماه رمضان)

تویوتا و لکسوس پرچمدار مطمئن ترین خودروهای جهان

مشتریان تویوتا پریوس آسوده باشند، خریداران CHR منتظر

هر آنچه از جگوار XF اسپرت بریک می‌خواهید بدانید

هر کشور اروپایی به کدام خودرو روی خوش نشان می‌دهد؟

تویوتا کمری ۲۰۱۸ با ۲ مدل مختلف به بازار می‌آید

اطلاعاتی درباره شارژ بی‌سیم خودروهای الکتریکی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی