سبقت سایپا در رشد امتیازات رضایت مشتریان

رشد امتیاز شرکت سایپا یدک در افزایش رضایت مشتریان نسبت به شرکت‌های دیگر ارائه دهنده خدمات پس از فروش، نشان از اهمیت ویژه این شرکت به جایگاه خدمات پس از فروش خودرو دارد.

 به نقل از سایپا نیوز، بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکت های داخلی است.

تمرکز شرکت های خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده داخلی و وارد کننده در ارتقاء رضایت مندی مشتریان در چند سال اخیر موجب حرکت سازنده و رو به رشد این شرکت ها برای رقابت در این زمینه شده است.

در بین شرکت‌های وارد کننده نیز شرکت معین موتور ارائه دهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترین میزان رشد و امتیاز را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است این موفقیت سایپایدک بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی درجهت رشد 2.9% این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 بوده است.

میزان ارتقاء رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو

میزان ارتقاء رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو

منبع: خودروکار

قیمت جدید وانت پراید 151 اعلام شد

از تسهیلات بدون ضامن سایپا چقدر می دانید؟

فراخوان تیبا به علت نقص در سیم‌کشی

تحویل اولین سری برلیانس H200 پارس خودرو به مشتریان

جشنواره فروش ویژه رمضان خودرو تیبا 2 سایپا (خرداد 96)

در همسایگی 100 میلیونی ها/شاخ به شاخ سراتو سایپا و رنو سیمبل

 

رنو پارس تعمیرگاه تخصصی بهنام پی آسان نیسان