پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا C-HR

شمارش معکوس برای تحویل تویوتا C-HR

شرکت ایرتویا نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، با توجه به استقبال بی سابقه علاقه مندان در طرح پیش فروش تویوتا C-HR ، اکنون درصدد برنامه ریزی جهت تحویل زودتر از موعد این شاسی بلند جذاب به خریداران محترم است. تویوتا C-HR که پیش از این تنها در نمایشگاه های معتبر دیتروید و پاریس رونمایی شده بود با حضور قدرتمند […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

شرکت ایرتویا نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، با توجه به استقبال بی سابقه علاقه مندان در طرح پیش فروش تویوتا C-HR ، اکنون درصدد برنامه ریزی جهت تحویل زودتر از موعد این شاسی بلند جذاب به خریداران محترم است.

تویوتا C-HR که پیش از این تنها در نمایشگاه های معتبر دیتروید و پاریس رونمایی شده بود با حضور قدرتمند ایرتویا در نمایشگاه خودروی تهران در بهمن ماه سال گذشته، در کنار ۴ مدل جدید دیگر تمام نظر ها را به خود جلب کرد.

این خودرو همچون خودروهای دیگر تویوتا از کیفیت و ایمنی بالا برخوردار بوده و در عین حال با طراحی متفاوت از دیگر محصولات تویوتا و به عنوان خودروی سنت شکن این کمپانی شناخته می شود.

شروع برنامه تحویل تویوتا C-HR توسط ایرتویا از اواسط تیر ماه بوده و مراسم با شکوه و در خور این محصول پرطرفدار نیز برای صاحبان این خودرو طبق اولویت ثبت نام در نظر گرفته شده است.

جراحی پلاستیک لکسوس CT200h برای سال 2018

آشنایی بیشتر با طرح ((هرخرید، یک امید)) ایرتویا

تویوتا ارزشمندترین برند خودرویی جهان

مشتریان تویوتا پریوس آسوده باشند، خریداران CHR منتظر

مدل جدید تویوتا پرادو به بازار می آید

آغاز ثبت نام تست درایو عمومی تویوتا پریوس + شرایط

قیمت و تاریخ عرضه نسل جدید لکسوس RX در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی