پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بالاترين ميزان رضايتمندي مشتريان از پورشه

طبق جديد ترين ارزيابي شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI معين موتور نماينده رسمي پورشه در ايران موفق شده است تا رتبه اول رضايتمندي مشتريان در حوزه خدمات بعد از فروش را كسب كند. ISQI بعنوان نهاد رسمي بررسي كننده كيفيت خدمات در ايران هر فصل كيفيت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنين وارد […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

طبق جديد ترين ارزيابي شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI معين موتور نماينده رسمي پورشه در ايران موفق شده است تا رتبه اول رضايتمندي مشتريان در حوزه خدمات بعد از فروش را كسب كند.

ISQI بعنوان نهاد رسمي بررسي كننده كيفيت خدمات در ايران هر فصل كيفيت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنين وارد كنندگان خودرو را در دو حوزه ميزان رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش و همچنين خدمات بعد از فروش ارزيابي مي كند.

طبق آخرين گزارش منتشر شده توسط شركت بررسي كيفيت كالا و خدمات ايران ، در بخش خدمات بعد از فروش خودرو معين موتور در ميان تمامي وارد كنندگان و توليد كنندگان خودروً با كسب ٧٧٦ امتياز در رتبه نخست ميزان رضايتمندي مشتريان قرار گرفته است . در رتبه دوم ايرتويا با ٧٦٢ امتياز و در رتبه سوم أطلس خودروً با ٧٤٩ امتياز قرار گرفته است.

اين در حالي است كه از نظر ISQI امتياز أيده آلِ در بخش خدمات ٧٥٠ است و بدين ترتيب تنها معين موتور و ايرتويا موفق شده اند تا امتيازي بيش از نمره هدف گذاري شده كسب كنند . در رتبه چهارم و پنجم ميزان رضايتمندي مشتريان از كيفيت خدمات بعد از فروش هم آسان موتور و ايران خودروً قرار گرفته اند.

لازم به ذكر است در رتبه بندي نهايي سال ١٣٩٥ نيز معين موتور با كسب ٧٨٩ امتياز بالاترين رتبه رضايتمندي مشتريان در سال گذشته را به خود اختصاص داد .

میزان رضایت مشتریان-ISQI

 

معرفی برترین واردکنندگان خودرو

شو روم (( سئات )) به زودی در تهران افتتاح می شود

ثبت سفارش سئات تولدو به نمایندگی معین موتور باز شد

نمايندگي رسمي سئات اسپانيا در ایران به معین موتور رسید

پنجه در پنجه! مقایسه ب ام و سری ۲ و پورشه باکستر

اسپرت سواری با کراس اوورهای گران قیمت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی