پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای لوکس منطقه آزاد

تغییر پلاک خودروهای منطقه آزاد

در جهت یکسان سازی و سازماندهی پلاک خودروها در کلیه مناطق آزاد و خودروهایی که در سطح کشور تردد می کنند، پلاک خودروهای منطقه آزاد تغییر خواهد کرد. به نقل از ایسنا ، سردار تقی مهری درباره تغییر پلاک خودروهای مناطق آزاد اظهارکرد: این موضوع در دستور کار قرار دارد و هدف از آن یکسان […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۶

در جهت یکسان سازی و سازماندهی پلاک خودروها در کلیه مناطق آزاد و خودروهایی که در سطح کشور تردد می کنند، پلاک خودروهای منطقه آزاد تغییر خواهد کرد.

به نقل از ایسنا ، سردار تقی مهری درباره تغییر پلاک خودروهای مناطق آزاد اظهارکرد: این موضوع در دستور کار قرار دارد و هدف از آن یکسان سازی و ساماندهی پلاک خودروها در کلیه مناطق آزاد است.

وی با تاکید بر اینکه تمام خودروهایی که در سطح کشور تردد می‌کنند باید فونت پلاکشان ملی باشد، اظهارکرد: پلاک‌ خودروهای مناطق آزاد نیز به زودی تغییر می‌کند و از پلاک جدید رونمایی خواهد شد و تغییراتی در شکل و فونت ظاهری فعلی آن اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه تمامی وسایل نقلیه باید دارای پلاک ملی باشند، اظهارکرد:‌ پیش از این خودروهای نظامی، دیپلماتیک و … نیز پلاک ملی دریافت کرده بودند و این قانون باید در مورد تمام خودروهای سواری اجرایی شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی