پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایرتویا-پیش فروش غیر قانونی

در دام پیش فروش های غیرقانونی تویوتا و لکسوس نیافتید

اطلاعیه مهم ایر‌تویا در ارتباط با پیش فروش غیر قانونی خودروهای تویوتا و لکسوس توسط فروشندگان متفرقه به شرح زیر است. به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند در پی اقدامات اخیر برخی شرکت های متفرقه در پیش فروش خودروهای تویوتا و لکسوس بالاخص خودروی های جدید تویوتا C-HR و لکسوس RX شرکت ایرتویا موارد […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۶

اطلاعیه مهم ایر‌تویا در ارتباط با پیش فروش غیر قانونی خودروهای تویوتا و لکسوس توسط فروشندگان متفرقه به شرح زیر است.

به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند در پی اقدامات اخیر برخی شرکت های متفرقه در پیش فروش خودروهای تویوتا و لکسوس بالاخص خودروی های جدید تویوتا C-HR و لکسوس RX شرکت ایرتویا موارد ذیل را به آگاهی می رساند.

1)   طبق بخشنامه مورخ 12/10/1395 معاون اول محترم رئیس جمهور کشور مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهای سرمایه‌ای فاقد نمایندگی رسمی در کشور، ثبت سفارش خودرو منوط به داشتن نمایندگی مجاز و خدمات پس از فروش بوده و واردات خودرو و کالاهای مشمول بدون پیش شرط مذکور ممنوع می باشد.

2)   دو خودروی C-HR و RX200t از زمره مدل هایی هستند که بعد از بخشنامه فوق مجوز ثبت سفارش آنها در سایت ثبتارش وارد شده و عملاً طبق بخشنامه فوق امکان ثبت سفارش آنها صرفاً برای شرکت ایرتویا (نمایندگی رسمی شرکت تویوتا در ایران) مجاز بوده است.

3)   پیش فروش خودروهای وارداتی با توجه به دستورالعمل وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت مستلزم اخذ مجوز بوده که پیش شرط صدور آن نیز دارا بودن مجوز ورود (ثبت سفارش) می باشد.

از هموطنان عزیز انتظار می رود به منظور جلوگیری از تضییع حقوق خود نسبت به موارد فوق حساسیت ویژه داشته و از انعقاد قرارداد پیش فروش با مراکز فاقد مجوز خودداری فرمایند.

شرکت ایرتویا به عنوان تنها نماینده رسمی تویوتا در ایران و با بیش از چهل و پنج سال سابقه فعالیت مستمر امیدوار است در جهت انتخاب محصولات کمپانی تویوتا موتورز به عنوان معتبرترین برند خودرویی جهان پاسخگوی این اعتماد ارزشمند شما باشد به این منظور شعب و نمایندگی های مجاز ایرتویا در سراسر کشور با رعایت قوانین و مقررات حمایت از حقوق مصرف کننده در ایران و همچنین ارزش های محوری کمپانی تویوتا همواره پاسخگوی نیاز شما عزیزان خواهد بود.

بیشترین رضایت مشتریان از برند لکسوس در بازار بریتانیا

نگاهی به تازه واردهای بازار خودرو

شرایط فروش تابستانه ایرتویا ( تیر 96 )

تسریع شماره گذاری تویوتا RAV4

بازگشت سلطان شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران

شمارش معکوس برای تحویل تویوتا C-HR

مشتریان تویوتا پریوس آسوده باشند، خریداران CHR منتظر

تویوتا ارزشمندترین برند خودرویی جهان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی