پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S3

رونمایی و پیش فروش جک S3 در شیراز

تولید پرفروش ترین کراس اوور سرزمین اژدها در ایران به دنبال تولید تولید جک S5 در ایران و موفقیت های قابل توجه این کراس اوور چینی در بازار داخلی، اخبار جدیدی مبنی بر رونمایی و فروش برادر کوچک تر S5 ، یعنی جک S3  همزمان با نمایشگاه خودرو شیراز به گوش می رسد. براساس شنیده ها جک […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۶

تولید پرفروش ترین کراس اوور سرزمین اژدها در ایران

به دنبال تولید تولید جک S5 در ایران و موفقیت های قابل توجه این کراس اوور چینی در بازار داخلی، اخبار جدیدی مبنی بر رونمایی و فروش برادر کوچک تر S5 ، یعنی جک S3  همزمان با نمایشگاه خودرو شیراز به گوش می رسد.

براساس شنیده ها جک S3 با قیمت 71 میلیون و 900 هزار تومان پیش فروش خواهد شد و موعد تحویل ان مهر ماه تعیین شده است.

بنا براین گزارش، پس از موفقیت کرمان موتور در تولید و عرضه خودرو جک S5 در 2 نسخه دنده ای و اتوماتیک، این خودروساز کرمانی تصمیم به تولید و عرضه یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای سرزمین اژدها در ایران گرفته است.

جک S3

مشخصات فنی جک S3 :

جک S3 یک موتور 4 سیلندر  1600 سی.سی  با استاندارد آلایندگی یورو5 را زیر کاپوت خود جای داده. این پیشرانه با یک گیرباکس CVT جفت شده و لازم به ذکر است  جک S3 از سیستم فرمان برقی EPS نیز بهره می برد.

امکانات جک S3 :

از دیگر تجیهزات این خودرو می توان به ايربگ راننده و سرنشين جلو، كنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سيستم كنترل پايداري ESC، ترمز كمكي هيدورليك HBA، سيستم كنترل ايستايي در سر بالايي HAC، سنسور پارك عقب، سان روف، Daylight، روشن شدن اتوماتيك چراغ هاي جلو با توجه به نور محيط، چراغ هاي جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، آينه هاي جانبي با تنظيم برقي و گرمكن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، كامپيوتر سفري، تهويه مطبوع اتوماتيك، صندلی چرمی، سيستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و 6 بلندگو اشاره کرد.

شنیده ها از اعمال برخی تخفیفات و ارائه شرایط فروش ویژه به مناسبت رونمایی این خودرو در 27 تیرماه در نمایش خودرو شیراز امسال، حکایت دارد.

جک S3 تابستان 96 به بازار می آید

طرح پاداش خرید نقدی جک S5 (تیر 96)

باشگاه مشتریان کرمان موتور افتتاح شد

فرصت طلایی کرمان موتور

پای هیوندای های کرمان موتور به ایران رسید

هیوندای های جدید کرمان موتور قیمت گذاری شدند

جهش ژنتیکی هیوندای i20 / مقایسه نسخه وارداتی و تولید داخل

قیمت جدید محصولات کرمان موتور در سال ۹۶

قیمت جدید هیوندای i10 و هیوندای i20 مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی