پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن C3

عرضه سیتروئن C3 تا پایان سال جاری

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و سیتروئن فرانسه تا پایان سال جاری در بازار عرضه می شود. مهدی جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کار جدیدی که در صنعت خودرو ایران در مشارکت با شرکت سیتروئن صورت گرفته این است که در سایپا […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۶

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و سیتروئن فرانسه تا پایان سال جاری در بازار عرضه می شود.

مهدی جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کار جدیدی که در صنعت خودرو ایران در مشارکت با شرکت سیتروئن صورت گرفته این است که در سایپا کاشان با این شرکت فرانسوی مشارکت کردیم و برنامه‌های مشترک در حال طراحی و اجرا است.

وی با بیان اینکه همکاری مشترک با سیتروئن هم شامل تولید محصولات این شرکت در ایران و هم طراحی و تولید مشترک خودروی جدید خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این زمینه خودروی جدیدی با مشارکت سایپا و سیتروئن طراحی و تولید شده و با برند مشترک دو شرکت در ایران عرضه خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: طراحی و تولید مشترک با یک خودروساز معتبر بین‌المللی کار جدیدی است که برای اولین بار در صنعت خودروی ایران صورت خواهد گرفت.

وی درباره اولین محصول تولیدی سیتروئن در ایران، اظهار کرد: اولین محصول تولیدی سیتروئن در ایران احتمالا خودروی سیتروئن C3 خواهد بود که تا اواخر امسال به تولید رسیده و عرضه خواهد شد.

جمالی در پاسخ به اینکه این خودروی جدید با چه قیمتی عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: قیمت در زمان عرضه مشخص خواهد شد ضمن اینکه تمام فرایند طراحی، تولید، قیمت‌گذاری و عرضه این محصولات با مشارکت سیتروئن صورت خواهد گرفت.

سیتروئن C4 تابستان به بازار می‌آید

خداحافظی با وانت نیسان آبی تا پایان سال 97

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (4)-دورهمی با کیفیت ها در کرج

حضور سایپا در دومین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه

جمع نارنجی پوشان جاده مخصوص در کرج/گزارش تکمیلی حضور سایپا در نمایشگاه خودرو البرز

۵ محصول سایپا در جمع ۴ ستاره‌ها

سیتروئن پس از 39 سال با سایپا برگشت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی