پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS3

DS3 صاحب برترین موتور سال 2017

DS3 هاچ بک پرمیومی است که نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران 95 به علاقه مندان معرفی شد. در کارنامه این سوپر مینی لوکس و جذاب که در مدت حضورش در بازار ایران طرفداران قابل توجهی به دست آورده، یک عنوان جدید به چشم می خورد. موتور DS3 به عنوان برترین موتور سال 2017 شناخته شده است. […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۶

DS3 هاچ بک پرمیومی است که نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران 95 به علاقه مندان معرفی شد. در کارنامه این سوپر مینی لوکس و جذاب که در مدت حضورش در بازار ایران طرفداران قابل توجهی به دست آورده، یک عنوان جدید به چشم می خورد. موتور DS3 به عنوان برترین موتور سال 2017 شناخته شده است.

طبق اعلام مجله بین المللی تکنولوژی موتور ((Engine Technology International magazine، موتور خودرو DS3 عنوان برترین موتور سال 2017 را از آن خود کرد.

مراسم انتخاب برترین موتور، هر ساله توسط مجله بین المللی تکنولوژی موتور برگزار می گردد که در سال 2017، DS3 خودرو هاچ بک پرمیوم DS توانست این عنوان را از آن خود کند.

از ویژگی های این خودرو فرانسوی می توان به موتور 1200 سی سی مجهز به توربو شارژ و توان خروجی 110 اسب بخار اشاره کرد. گیربکس 6 دنده اتوماتیک، کروز کنترل محدود کننده سرعت، سیستم ترمز شهری فعال، نمایشگر باد تایر ها از دیگر ویژگی های فنی این خودرو می باشد.

DS3_نمایشگاه خودرو تهران-3

دوربین و سنسور دنده عقب، رینگ های 17 اینچی ، مانیتور لمسی 7 اینچی، سیستم صوتی HiFi خوشبو کننده هوا، نمایشگر باد تایر ها از دیگر آپشن های هاچ بک پرمیوم DS است.

شرکت آرین موتور تابان نمایندگی رسمی DS Automobiles فرنسه در ایران، این محصول پرمیوم را بهمراه دیگر مدل های این برند خاص فرانسوی از جمله DS5 , DS 5LS, DS6 و DS4 با شرایط ویژه اقساطی بدون بهره به هموطنان عزیز عرضه می کند.

DS3

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی آرین موتور  مراجعه نمایند.

DS7 نخستین خودرو خودران گروه PSA

اولین سری DS3 به مشتریان تحویل شد

رونمایی از DS3 در نمایشگاه خودرو تهران

جذاب پاریسی در تهران! رونمایی از DS3 در نمایشگاه خودرو تهران

شاخ به شاخ DS6 و ب ام و X1

خودروهای پرمیوم DS پلاک شده تحویل می شوند

تقابل DS5LS تازه وارد و کیا اپتیما JF پرفروش

فروش کراس اوور پرمیوم DS6 فرانسوی با اقساط 18 ماهه بدون بهره

از DS4 کراس بک بیشتر بدانید+قیمت و شرایط فروش

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی