پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو xc60 پولستار

421 اسب بخار قدرت برای سریع ترین ولوو تاریخ

ولوو XC60 در نسخه فول T8 با توان 400 اسب بخاری به هیچ وجه شاسی بلند تنبلی نیست. اما اگر به این قدرت نیز راضی نمی شوید، می توانید سری به گاراژ پولستار، بازوی پرفورمنس ولوو بزنید. این شرکت در حال ارائه پکیج تقویت موتور ولوو XC60 است تا قوی ترین ولوو تاریخ را خلق کند. اگرچه که […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۶

ولوو XC60 در نسخه فول T8 با توان 400 اسب بخاری به هیچ وجه شاسی بلند تنبلی نیست. اما اگر به این قدرت نیز راضی نمی شوید، می توانید سری به گاراژ پولستار، بازوی پرفورمنس ولوو بزنید. این شرکت در حال ارائه پکیج تقویت موتور ولوو XC60 است تا قوی ترین ولوو تاریخ را خلق کند.

اگرچه که این پکیج یک دگرگونی کامل محسوب نمی‌شود اما گفته می‌شود تجربه رانندگی بسیار بهتری را ایجاد می‌کند.

پولستار روی 5 بخش کلیدی از قوای محرکه تمرکز دارد. همچنین تعویض‌های گیربکس سریع‌تر شده و نقاط تعویض دنده برای ایجاد بیشترین گشتاور باز تنظیم شده است. همچنین در سر پیچ‌ها شاهد نگه‌داشتن دنده‌ سنگین‌تر هستیم درحالی‌که پدال گاز نیز برای ایجاد پاسخ سریع‌تر بازنگری شده است. پیشرانه نیز قدرت بیشتری ایجاد می‌کند.

 البته تنها 21 اسب بخار افزایش رخ داده اما این میزان قدرت برای برابری با XC90 با همان قوای محرکه کافی بوده و هر دو را به قدرتمندترین نمونه‌های جاده‌ای تاریخ ولوو بدل کرده است؛ اما قدرت 421 اسبی XC60 باعث شده این خودرو به عنوان سریع‌ترین ولووی تاریخ شناخته شود.

ولوو xc60 پولستار

به گفته معاون بخش تحقیق و توسعه پولستار :

هدف ما ایجاد پرفورمنس مفید برای استفاده در شرایط رانندگی روزمره برای مالکانی است که تجربه رانندگی بهتری را می‌خواهند. XC60 جدید پایه و اساس عالی برای کار روی شاسی دینامیک و قوای محرکه محسوب می‌شود. این خودرو با تیونینگ پولستار یک خودرو واقعی برای راننده به شمار می‌رود.

منبع: پدال

خداحافظی ولوو با موتورهای بنزینی از سال 2019

مرسدس بنز پرفروش ترین لوکس ساز جهان

هیوندای آزرا با بازار آمریکا خداحافظی می کند

DS3 صاحب برترین موتور سال 2017

سئات با آرونا قد کشید

با نسخه جدید ب ام و X3 بیشتر آشنا شوید

DS7 نخستین خودرو خودران گروه PSA

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی