پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای سوناتا هیبرید

فروش اقساطی دو ساله ویژه سوناتا هیبرید پاکرو (تیر 96)

شرکت پاکرو نماینده رسمی خودروهای هیوندای در ایران، فروش اقساطی دو ساله ویژه سوناتا هیبرید خود را در تیر ماه 96 طبق جدول ذیل اعلام و به فروش می رساند. فروش اقساطی دو ساله ویژه سوناتا هیبرید پاکرو (تیر 96) : در نمایندگی‌های مجاز هیوندای ، سوناتا هیبریدی یا مدل سازگار با محیط زیست ، […]

امیر
چهارشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۶

شرکت پاکرو نماینده رسمی خودروهای هیوندای در ایران، فروش اقساطی دو ساله ویژه سوناتا هیبرید خود را در تیر ماه 96 طبق جدول ذیل اعلام و به فروش می رساند.

فروش اقساطی دو ساله ویژه سوناتا هیبرید پاکرو (تیر 96) :

فروش اقساطی دوساله سوناتا هیبرید پاکرو (تیر 96)

فروش اقساطی دوساله ویژه سوناتا هیبرید پاکرو (تیر 96)

در نمایندگی‌های مجاز هیوندای ، سوناتا هیبریدی یا مدل سازگار با محیط زیست ، در دو نسخه استاندارد و محدود عرضه خواهد شد که نسخه استاندارد آن با صندلی‌های برقی، سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای، یک سیستم سرگرمی مجهز به صفحه نمایشگری 8 اینچی و سیستم ناوبری یا همان GPS، فرمان چرمی، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، سیستم ایمنی تشخیص نقاط کور، سیستم هشدار تراکم ترافیک در عقب عرضه خواهد شد.

سوناتا هیبریدی

این مدل هیوندای سوناتا ، علاوه بر ویژگی های فوق ،به چراغ‌های زنون HID جلو، غربیلک فرمان و لوازم داخلی روکش شده توسط چرم، سیستم تهویه بهبود یافته، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و شروع و صندلی‌های برقی سرنشینان با قابلیت تنظیم در 6 جهت  مجهز می باشد.براساس اعلام رسمی شرکت خودروسازی هیوندای، هر دو نسخه محدود و استاندارد هیونای سوناتا به همراه یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی ارائه خواهند شد که از یک موتور الکتریکی با باتری‌های 9.8 کیلووات ساعتی لیتیوم پلیمیری و یک موتور درون سوز بنزینی چهار سیلندر 2 لیتری تشکیل شده که به صورت ترکیبی می‌توانند قدرتی 202 اسب بخاری تولید کنند.

لازم به ذکر است که ، تنها در حالت الکتریکی بدون کمک گرفتن از موتور درون سوز نیز، تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌توان مسافتی حدودا 43 کیلومتری را در شرایط استاندارد محیطی طی کرد.

سوناتا هیبریدی

فروش مشارکتی سوناتا هیبرید 2018 پاکرو (تیر 96)

فروش و تحویل 4 روزه میراژ ژاپنی (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس با هدیه ویژه (تیر 96)

فروش اعتباری رانا، پارس و پژو 207 (تیر 96)

فروش تابستانه محصولات مدیاموتورز (تیر 96)

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی