جانشین نیسان وانت از کجا می آید؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه نیسان وانت در چند دهه بدون حتی تغییر رنگ و تغییر پلت فرم تولید شده و مصرف سوخت بالا و تکنولوژی قدیمی دارد، گفت: جانشین نیسان وانت از میان وانت‌های تولید داخلی انتخاب می‌شود و برای حمل بارهای سنگین باید از کامیونت استفاده کرد.

ولی ملکی درخصوص توقف تولید وانت نیسان تا سال 97، اظهار داشت: نیسان وانت در دسته خودروهای بامصرف سوخت بالا و تکنولوژی قدیمی کشور قرار دارد که باید کیفیت تولید و تکنولوژی تولید آن افزایش پیدا کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید کننده این خودرودر داخل کشور طی مدت چندین سال تولید این محصولات تغییراتی را در پلتفرم و حتی رنگ این محصول ایجاد نکرده است، گفت: اینکه از یک خودرو در چندین سال بدون تغییرات جزئی استفاده کنیم صحیح نیست.

ملکی در خصوص انتخاب جایگزین خودرو وانت نیسان بعد از توقف تولید، بیان کرد: جانشین این محصول را به راحتی می‌توان از میان وانت‌های تولیدی در داخل کشور انتخاب کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توان وانت‌های تولیدی در داخل کشور از وانت نیسان کمتر است، خاطرنشان کرد: انتظار ما نباید از یک وانت حمل بار با تناژ سنگین باشد، بلکه برای حمل بارهای سنگین باید از کامیونت‌ها استفاده کرد و استفاده بیشتر از توان حمل بار وانت‌ها با ایجاد سوخت ناقص عاملی برای آلودگی هوا نیز است.

واگذاری 5 هزار وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد

خداحافظی با وانت نیسان آبی تا پایان سال 97

سایپا یدک به خودروهای زامیاد خدمات ویژه می دهد

سهم 35 درصدی زامیاد از فروش خودروهای سبک تجاری کشور

شتاب زامیاد در تولید خودروهای تجاری ایویکو

جمع نارنجی پوشان جاده مخصوص در کرج/گزارش تکمیلی حضور سایپا در نمایشگاه خودرو البرز

رنو پارس کارمانیا نیسان پی آسان چری تیگو 7 تعمیرگاه تخصصی بهنام DS رامک خودرو

تویوتا پریوس ایرتویا