پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه شیشه دودی

جلوگیری از تردد خودروهای دارای شیشه دودی

طرح جلوگیری از حرکت خودروهای دارای شیشه دودی در غرب تهران، توسط پلیس راه غرب استان تهران از امروز تا روز سه شنبه اجرا می شود. سرهنگ حامد محمودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر جلوگیری از حرکت خودروهای دارای شیشه دودی در غرب تهران، گفت: این طرح از صبح امروز آغاز شده […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۶

طرح جلوگیری از حرکت خودروهای دارای شیشه دودی در غرب تهران، توسط پلیس راه غرب استان تهران از امروز تا روز سه شنبه اجرا می شود.

سرهنگ حامد محمودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر جلوگیری از حرکت خودروهای دارای شیشه دودی در غرب تهران، گفت: این طرح از صبح امروز آغاز شده و تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: خودروهایی که دارای شیشه دودی غیرمجاز هستند به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اعمال قانون با کد جریمه ۲۱۱۴ می شوند.

رییس پلیس راه غرب استان تهران افزود: همچنین، این خودروها متوقف شده و تا اصلاح وضعیت شیشه دودی و برگرداندن آن به حالت اولیه، اجازه حرکت نخواهند داشت.

وی با بیان این که باید شیشه دودی طوری باشد که از فاصله ۳ متری داخل خودرو مشخص باشد، گفت: بسیاری از رانندگان برای در امان ماندن از تابش نور خورشید، علاقمند به دودی کردن شیشه های خودرو خود هستند، ایرادی هم ندارد، اما باید در حد تعریف شده و مجاز به دودی کردن شیشه ها اقدام کنند.

درصد مجاز شیشه دودی از نظر پلیس راهور

چه نوع شیشه دودی از نظر پلیس مجاز است؟

ثبت تخلفات پشت فرمان توسط دوربین‌ها

جریمه خودروهایی که با تصادف ترافیک ایجاد می کنند

حداکثر سرعت مجاز در معابر مختلف چقدر است؟

برای گرفتن گواهینامه رانندگی جدید چه مراحلی را باید بگذرانیم؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی