پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای سوناتا هیبرید

فروش نقدی سوناتا هیبرید 2017 پاکرو (تیر 96)

شرکت پاکرو نماینده رسمی خودروهای هیبریدی هیوندای کره جنوبی در ایران شرایط فروش نقدی سوناتا  هیبرید 2017 خود را در تیر ماه 96 طبق جدول و شرایط ذیل اعلام می کند. فروش نقدی سوناتا هیبرید 2017 پاکرو (تیر 96) : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پاکرو نماینده رسمی هیوندای موتورکمپانی (هیبرید) در ایران؛ فروش […]

امیر
شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۶

شرکت پاکرو نماینده رسمی خودروهای هیبریدی هیوندای کره جنوبی در ایران شرایط فروش نقدی سوناتا  هیبرید 2017 خود را در تیر ماه 96 طبق جدول و شرایط ذیل اعلام می کند.

فروش نقدی سوناتا هیبرید 2017 پاکرو (تیر 96) :

فروش نقدی سوناتا هیبرید 2017 پاکرو (تیر 96)

فروش نقدی سوناتا هیبرید 2017 پاکرو (تیر 96)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پاکرو نماینده رسمی هیوندای موتورکمپانی (هیبرید) در ایران؛ فروش ویژه ی یکی از پرفروش‌ترین خورو های هیبریدی کشور، به مدت محدود و با شرایط ویژه و استثنایی را از امروز آغاز شد.
سوناتا هیبریدی که در 3 تیپ، پیش از این توسط پاکرو با قیمت تمام شده 170، 185 و 195 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شد در طی مدت این فروش ویژه به عنوان عیدانه شرکت پاکرو در عید سعید فطر، با 7.1 میلیون تا 10 میلیون تومان تخفیف و با تعداد محدودی به مشتریان عرضه می شود.
مدیر فروش پاکرو ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: با توجه به استراتژی شرکت در سال جاری مبنی جلب رضایت حداکثری مشتریان، علیرغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور، سوناتا هیبریدی که یک خودروی کاربردی و اقتصادی است با 10 میلیون تومان تخفیف طی این مدت و در تعدادی محدود به مشتریان عرضه می شود.

خرید سراتو آپشنال با پیش پرداخت 40 میلیون (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی BMW سری 5 جدید (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی رنو تلیسمان (تیر 96)

فروش اقساطی دو ساله ویژه سوناتا هیبرید پاکرو (تیر 96)

فروش و تحویل 4 روزه میراژ ژاپنی (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس با هدیه ویژه (تیر 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی