پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S3

فروش جک S3 کرمان موتور به تعداد محدود (تیر 96)

شرایط فروش جک S3 کرمان موتور به تعداد محدود (تیر 96) توسط این خودروساز داخلی طبق شرایط ذیل اعلام می شود. کرمان موتور شرایط فروش خودروی جدید جک S3 را با ظرفیت محدود اعلام کرد. بر اساس اعلام کرمان موتور، قیمت مصوب این خودرو که در 27 تیرماه رونمایی خواهد شد، 71 میلیون و 900 […]

امیر
دوشنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۶

شرایط فروش جک S3 کرمان موتور به تعداد محدود (تیر 96) توسط این خودروساز داخلی طبق شرایط ذیل اعلام می شود.

جک S3

کرمان موتور شرایط فروش خودروی جدید جک S3 را با ظرفیت محدود اعلام کرد.
بر اساس اعلام کرمان موتور، قیمت مصوب این خودرو که در 27 تیرماه رونمایی خواهد شد، 71 میلیون و 900 هزار تومان است. در زمان ثبت نام 35 میلیون تومان از متقاضیان دریافت شده و مرحله دوم پرداخت همزمان با صدور دعوتنامه خواهد بود.  به مبلغ پیش پرداخت سود مشارکت 20 درصدی تعلق می‌گیرد. همچنین به مناسبت رونمایی این خودرو، برای خریداران سری اول تخفیف 2.5 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و تحویل خودروها در مهر، آبان و آذر 96 خواهد بود. سود انصراف در این طرح 14 درصد و جریمه تاخیر 30 درصد است.

امکانات جک S3 :

از دیگر تجیهزات این خودرو می توان به ايربگ راننده و سرنشين جلو، كنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سيستم كنترل پايداري ESC، ترمز كمكي هيدورليك HBA، سيستم كنترل ايستايي در سر بالايي HAC، سنسور پارك عقب، سان روف، Daylight، روشن شدن اتوماتيك چراغ هاي جلو با توجه به نور محيط، چراغ هاي جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، آينه هاي جانبي با تنظيم برقي و گرمكن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، كامپيوتر سفري، تهويه مطبوع اتوماتيك، صندلی چرمی، سيستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و 6 بلندگو اشاره کرد.

خرید پژو 206 با 6 میلیون (تیر 96)

فروش جدید خودروهای تویوتا و لکسوس (تیر 96)

خرید DS6 با اقساط 18 ماه بدون بهره (تیر 96)

خرید DS5 با اقساط 14 ماه (تیر 96)

فروش نقدی سوناتا هیبرید 2017 پاکرو (تیر 96)

خرید سراتو آپشنال با پیش پرداخت 40 میلیون (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی رنو تلیسمان (تیر 96)

فروش اقساطی دو ساله ویژه سوناتا هیبرید پاکرو (تیر 96)

فروش و تحویل 4 روزه میراژ ژاپنی (تیر 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی