پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنا پلاس

دنا پلاس چقدر گران شد؟

قیمت دنا پلاس به عنوان یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو، پیش از تحویل اولین سری، با مجوز شورای رقابت افزایش یافت. درحالی‌که در پیش‌فروش اولیه خودروی دنا پلاس، قیمت نهایی این خودرو از طرف گروه صنعتی ایران خودرو ۴۶ میلیون تومان اعلام شده بود؛ با توجه به مصوبه اخیر شورای رقابت مبنی بر مجوز […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۶

قیمت دنا پلاس به عنوان یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو، پیش از تحویل اولین سری، با مجوز شورای رقابت افزایش یافت.

درحالی‌که در پیش‌فروش اولیه خودروی دنا پلاس، قیمت نهایی این خودرو از طرف گروه صنعتی ایران خودرو ۴۶ میلیون تومان اعلام شده بود؛ با توجه به مصوبه اخیر شورای رقابت مبنی بر مجوز افزایش قیمت برخی از خودروهای تولید داخل، این محصول جدید ایران خودرو نیز افزایش قیمت تجربه کرده است و با قیمت نهایی ۴۷ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به خریداران تحویل خواهد شد. دعوت‌نامه‌های ارسالی برای متقاضیان نیز با این قیمت جدید صادر خواهد شد.

خودروی دنا پلاس به‌نوعی فیس‌لیفت شده نسخه‌ی قدیمی این خودرو محسوب می‌شود که با بهبودهای جزئی همراه است. استفاده از چراغ LED، دوربین عقب و سیستم چندرسانه‌ای جدید از جمله تغییرات نسخه به‌روز شده دنا هستند؛ هرچند تغییرات فاحشی در نسل جدید این خودرو دیده نمی‌شود. بدنه دنا پلاس نیز با خطوط انحنا‌دار، چهره‌ای مدرن‌تر به این محصول جدید ایران خودرو داده است.

پیشرانه دنا پلاس تفاوتی با دنای معمولی ندارد و به پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر و دارای مصرف سوخت ۷.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مجهز است. توان ۱۱۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتون‌متر، از ویژگی‌های این پیشرانه به شمار می رود.

دنا پلاس بدنه‌ای به طول ۴.۵۵ متر، ۱.۷۲ متر عرض و ۱.۴۶ متر ارتفاع دارد و فاصله محوری این خودرو به ۲.۶۷ متر می رسد. این خودرو دارای وزنی برابر با ۱۲۵۸ کیلوگرم است و حجم صندوق ۵۰۰ لیتری از دیگر ویژگی‌های این خودرو به شمار می‌آید.

6500 دستگاه دنا در بورس کالا عرضه می شود

دنا پلاس ایران خودرو در بدو ورود ۳ ستاره شد

قیمت دنا پلاس مشخص شد

تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود

استقبال گسترده از تازه واردهاي ايران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز (گزارش 6)

آغاز توليد انبوه دناپلاس و پژو ۲۰۰۸ با حضور رئيس جمهوري

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی