پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چراغ قرمز-چین

جریمه عجیب عبور از چراغ قرمز در چین

مسوولان محلی یکی از شهرهای چین برای متخلفان رانندگی که از چراغ قرمز عبور می کنند یک جریمه منحصر به فرد در نظر گرفته اند. به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مقامات محلی استان جیانگشی، رانندگانی که با نقض قوانین راهنمایی و رانندگی از چراغ قرمز عبور می‌کنند باید جمله “من دیگر قانون را زیر پا […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۶

مسوولان محلی یکی از شهرهای چین برای متخلفان رانندگی که از چراغ قرمز عبور می کنند یک جریمه منحصر به فرد در نظر گرفته اند.

به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مقامات محلی استان جیانگشی، رانندگانی که با نقض قوانین راهنمایی و رانندگی از چراغ قرمز عبور می‌کنند باید جمله “من دیگر قانون را زیر پا نمی‌گذارم” را 100 بار با صدای بلند تکرار کنند.

بر اساس این طرح رانندگانی که بدون توجه به چراغ قرمز اقدام به عبور از چهارراه‌ها می‌کنند پیش از آنکه آزاد شوند باید این جمله را 100 بار تکرار کنند. گفته شده که این قانون از ابتدای ماه جاری میلادی اجرایی شده است.

طبق گفته مقامات محلی رانندگانی که از چراغ قرمز عبور می‌کنند توسط نیروهای پلیس متوقف شده و باید از خودروی خود خارج شوند. سپس در حالی که کنار خیابان ایستاده‌اند باید با صدای بلند جمله “من دیگر قانون را زیر پا نمی‌گذارم” را بیش از 100 بار تکرار کنند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، مقامات محلی اظهار داشته‌اند: هدف اصلی این اقدام آگاه کردن متخلفان و مردم دیگر از قانون و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

قوانین راهنمایی و رانندگی عجیب غریب در جهان

تخلف جناغی ها در تهران ثبت می شود

ایران رکورددار بالاترین حد مجاز سرعت اتوبوس در جهان

ثبت تخلفات پشت فرمان توسط دوربین‌ها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی