پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران

مردودی سه برابر معاینه فنی در صورت سخت گیری

در حالی که امروز رئیس سازمان محیط زیست از سخت گیری بیشتر برای معاینه فنی خبرداد مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی از 3 برابر شد تعداد مردودی ها در صورت عملی کردن این طرح می گوید. مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران در خصوص سختگیرانه تر شدن حدود مجاز معاینه خودروها گفت: هنوز […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۶

در حالی که امروز رئیس سازمان محیط زیست از سخت گیری بیشتر برای معاینه فنی خبرداد مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی از 3 برابر شد تعداد مردودی ها در صورت عملی کردن این طرح می گوید.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران در خصوص سختگیرانه تر شدن حدود مجاز معاینه خودروها گفت: هنوز به صورت رسمی ابلاغیه ای مبنی بر سختگیرانه تر شدن حدود مجاز معاینه فنی از سوی وزارت کشور برای ستاد مرکزی صادر نشده است.

سید نواب حسینی منش در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: ستاد مرکزی اطلاعی از تغییرات حدود مجاز معاینه فنی خودروها ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود مجاز معاینه باید به صورت مرحله ای تغییر یابند، تصریح کرد: در صورتی که حدود مجاز معاینه فنی تغییر یابند و شرایط تست سختگیرانه تر شود به طور قطع میزان مردودی ها به سه برابر افزایش خواهد یافت و این مسئله به یک معضل جدی تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران در پایان با اعلام بی اطلاعی از تغییر حدود مجاز معاینه خودروها از اول مرداد ماه ابراز داشت: بهتر است تا زمان ابلاغ حدود مجاز جدید معاینه فنی از سوی وزارت کشور صبر پیشه کرد از انتشار اخبار در این خصوص خودداری نمود.

سایپا از اولین موتور 3 سیلندر رونمایی کرد + عکس

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی در فصل تابستان

کارنامه مردودی های معاینه فنی در سامانه سیمفا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی