پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پراید_تیبا

مجوز افزایش قیمت خودرو صادر شد

شورای رقابت مجوز افزایش قیمت خودرو های  سمند ، تندر 90، تیبا، و پراید را صادر کرد. و سایپا فردا افزایش قیمت را اعمال خواهد کرد. شورای رقابت روز گذشته مجوز افزایش قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو را به شرکت های خودروساز ارسال کرد. در مصوبه تیرماه امسال شورای رقابت […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۴ مرداد ۱۳۹۶

شورای رقابت مجوز افزایش قیمت خودرو های  سمند ، تندر 90، تیبا، و پراید را صادر کرد. و سایپا فردا افزایش قیمت را اعمال خواهد کرد.

شورای رقابت روز گذشته مجوز افزایش قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو را به شرکت های خودروساز ارسال کرد.

در مصوبه تیرماه امسال شورای رقابت قیمت خودروهای پراید و تیبا حداکثر یک تا یک و نیم درصد و قیمت سمند، پژو و تندر 90 غیراتومات 2.5 تا 3 درصد افزایش پیدا کرد. همچنین در گروه پارس خودرو هم برای دو محصول تندر 90 مجوز افزایش 1.88 درصدی قیمت توسط شورای رقابت صادر شده است.

بنا بر اعلام تقی زاده معاون بازار یابی فروش سایپا، این شرکت به محض دریافت مجوز شورای رقابت افزایش قیمت ها را بر روی محصولات پراید، تیبا و تندر 90 اعمال خواهند کرد. البته هنوز مسئولان ایران خودرو در رابطه با اجرای مصوبه شورای رقابت زمانی را مطرح نکرده اند.

افزایش رضایت مشتریان سایپا هدف سال 96

تولید پژو 301 از اواخر امسال آغاز می شود

با 25 میلیون تومان رانا بخریم یا 206 صندوقدار؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی