پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پارس خودرو

تولید رنو در پارس خودرو افزایش یافت

پارس خودرو در ۴ ماه گذشته بیش از ۲۹هزار دستگاه از انواع محصولات رنو را تولید کرده که این نشان از افزایش تولید ۵۸ درصدی محصولات رنو نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. به نقل از سایپا نیوز ، پارس خودرو در 4ماه نخست سال جاری بیش از 29هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

پارس خودرو در ۴ ماه گذشته بیش از ۲۹هزار دستگاه از انواع محصولات رنو را تولید کرده که این نشان از افزایش تولید ۵۸ درصدی محصولات رنو نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به نقل از سایپا نیوز ، پارس خودرو در 4ماه نخست سال جاری بیش از 29هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو را تولید و به بازار عرضه کرده که این آمار نشان دهنده افزایش 58درصدی تولید محصولات رنو در این شرکت  نسبت به مدت مشابه در سال گذشته  است.

بنابراین گزارش, از ابتدای سال جاری بیش از 14 هزار دستگاه تندر 90 و پارس تندر  در پارس خودرو تولید شده که نسبت به سال گذشته افزایش 102درصدی را دراین شرکت نشان می دهد.

در حال حاضر به طور میانگین روزانه بیش از 400 دستگاه از انواع محصولات رنو که شامل تندر90, پارس تندر, ساندِرو و ساندرواستپ وی است در پارس خودرو تولید و به بازار عرضه می شود.

تولید تندر۹۰ متوقف نمی‌شود/مشکل قرارداد با رنو قابل حل شدن است

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (3)-سبد کامل محصولات سایپا در شیراز

قطعه سازان بر بال تندر/گفت و گو با عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان

رشد 121 درصدی فروش رنو به ایران

یک سوم باکیفت ها رنو هستند

ایدرو و رنو یک قدم تا قرار داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی