پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو مشهد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (2) / هفدهمین دوره از فردا آغاز به کار می کند

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از فردا 16 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد آغاز به کار می‌کند. نمایشگاه خودرو مشهد تا 20 مرداد ماه 96 دایر خواهد بود. هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی، در قالب هزار و ۵۰۰ غرفه […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از فردا 16 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد آغاز به کار می‌کند. نمایشگاه خودرو مشهد تا 20 مرداد ماه 96 دایر خواهد بود.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی، در قالب هزار و ۵۰۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع برپا می‌شود که علاوه بر سالن‌های مسقف، بخشی از فضای باز نیز به این نمایشگاه اختصاص یافته است.

۶۰ شرکت نماینده از کشور‌های ژاپن، کره جنوبی، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا به ارائه اخرین دستاورد‌های خود در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد می‌پردازند، همچنین کشور لهستان به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارد.

خودرو، روغن موتور، تجهیزات موتوری، بدنه و لاستیک اتومبیل، دزدگیر، تجهیزات برقی اتومبیل و صنایع وابسته زمینه‌های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

از آن جایی که نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات مشهد چندین سال است که به صورت همزمان برگزار می‌شود، به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو و قطعات در سطح کشور شناخته شده و به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگاه‌های کشور به شمار می رود.

لازم به ذکر استف برندهای خودرویی در این نمایشگاه حضوری حداکثری دارند. البته فراموش نکنیم که نسبت به سال گذشته، میزان حضور شرکت کنندگان 10 درصد کاهش داشته است.

از مهمترین برندهای خودرویی حاضر در این نمایشگاه می توان به گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، آرین دیزل پایا، سپاهان فیلتر، گروه خودروسازی آذهایتکس، مارال صنعت جاوید، رامک خودرو، عظیم خودرو، نگین خودرو ایرسا، اروم صنعت سامان، مجتمع صنعتی ماموت، کارمانیا، نفیس دیزل لوتوس، گروه بهمن، کرمان موتور، صنایع مدیا موتورز کیش، آرین موتور پویا، ثمین خودرو البرز، جهان نوین آریا و مایان فولاد است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (1) / گروه بهمن با دستی پر می آید

حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد+امداد رایگان در ایام برگزاری

حضور پررنگ ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد

انتشار رده بندی کیفی خودروهای تولید داخل (مربوط به تیر ۹۶)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی