پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو_سایپا_ایران خودرو

همکاری رنو، سایپا و ایران خودرو مانند سابق خواهد بود

با وجود امضای قرارداد جدید بین رنو، نگین خودرو و ایدرو ، همکاری های رنو با شرکای قدیمی خود ایران خودرو و سایپا فارغ از قراداد جدید همچنان ادامه خواهد داشت. امروز قراردادی چند جانبه به منظور تولید و توسعه خودروهای جدید بین رنو، ایدرو (به عنوان نماینده دولت) و نگین خودرو انجام شد که […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

با وجود امضای قرارداد جدید بین رنو، نگین خودرو و ایدرو ، همکاری های رنو با شرکای قدیمی خود ایران خودرو و سایپا فارغ از قراداد جدید همچنان ادامه خواهد داشت.

امروز قراردادی چند جانبه به منظور تولید و توسعه خودروهای جدید بین رنو، ایدرو (به عنوان نماینده دولت) و نگین خودرو انجام شد که با وجود آن علاوه بر بهبود فروش و خدمات پس از فروش، اشتغالزایی انجام خواهد شد و قطعه سازان داخلی نیز در تولید خودرو مشارکت خواهند داشت. علاوه بر این گسترش همکاری منجر به افزایش تعداد واحدهای توزیع نگین خودرو و افزایش تولید خواهد شد.

در ادامه نشست، قائم مقالم ارشد مدیرعامل گروه خودروسازی رنو (تیری بلوره) اعلام کرد: همكاري ما با دو شريك قديمي خود ايران خودرو و سايپا همچنان ادامه خواهد داشت و در آينده گسترش خواهد يافت. امضا اين قرازداد قدمي رو به جلو و بلند براي همكاري مستمر ميان ايران و رنو است و ارزشهاي مشتركي براي طرفين خواهد داشت.

امضا قرارداد توسعه و تولید خودروهای جدید بین رنو، نگین خودرو و ایدرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی