پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور

گزارش نمایشگاه مشهد (12) / دورهمی محصولات هیوندای در غرفه کرمان موتور

کرمان موتور با طیف گسترده‌ای از محصولات خود در هفدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرده است. از محصولات چینی جک و لیفان گرفته تا انواع مدل‌‌های جدید هیوندای در غرفه کرمان موتور در معرض نمایش قرار گرفته‌اند و بازدیدکنندگان می‌توانند به طور کامل با این محصولات آشنا شوند. به گزارش خبرنگار جوان خودرو […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

کرمان موتور با طیف گسترده‌ای از محصولات خود در هفدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرده است. از محصولات چینی جک و لیفان گرفته تا انواع مدل‌‌های جدید هیوندای در غرفه کرمان موتور در معرض نمایش قرار گرفته‌اند و بازدیدکنندگان می‌توانند به طور کامل با این محصولات آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو – کرمان موتور با دستی پر در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرده است. یکی از جدیدترین محصولات این خودروساز جک S3 است که پیش از این در نمایشگاه خودرو شیراز به نمایش درآمده بود و قیمت گذاری شده بود. این کراس اوور کامپکت در نمایشگاه خودرو مشهد نیز مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است و علاقه مندان می‌توانند از نزدیک با قابلیت‌ها، امکانات و ویژگی‌های آن آشنا شوند.

برادر قد بلند S3 یعنی جک S5 نیز در ۲ مدل اتوماتیک و دنده‌ای در این نمایشگاه حاضر شده. از لیفان‌های حاضر کرمان موتور در این نمایشگاه نیز می‌توان به X60 اتوماتیک و X50 اشاره کرد که باید از آن‌ها به عنوان ارزان ترین شاسی بلندهای بازار خودرو کشور نام برد.

کمی آن‌ طرف‌تر جذابیت‌های غرفه کرمان موتور به اوج خود می‌رسد. کامل‌ترین سبد کامل محصولات هیوندای کرمان موتور در نمایشگاه مشهد به خط شده است. از هاچ بک‌های این خودروساز کره‌ای یعنی i10 و i20 گرفته تا سدان‌ها و شاسی بلندهای این شرکت.

نکته متفاوت لاین آپ محصولات کرمان موتور در این نمایشگاه، هیوندای اکسنت است که همچون هاچ بک‌هایی که در بالا از آن‌ها نام بردیم، به تازگی تولید آن توسط کرمان موتور آغاز شده و حالا باید گفت این خودروساز وطنی با افزایش توان تولید خود، ۳ محصول هیوندای را داخل کشور تولید می‌کند.

هیوندای سانتافه، توسان و النترای جدید نیز به عنوان سایر محصولات جدید و پرطرفدار هیوندای در غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

اولین هیوندای اکسنت تولید ایران+قیمت

اعلام قیمت جدید هیوندای i20 کرمان موتور (مرداد 96)

فروش متنوع محصولات کرمان موتور (مرداد 96)

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (1)- هیاهوی کرمان موتور با جک S3

فرصت های پیش روی هیوندای در بازار خاورمیانه

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (7) / گروه بهمن قیمت FAW B30 را اعلام کرد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (6) / پارس خودرو از قیمت برلیانس C3 رونمایی کرد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (4) / گستره محصولات سایپا از چین تا اروپا

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (2) / هفدهمین دوره از فردا آغاز به کار می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی