پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تکنولوژی-های-سرگرمی-درون-خودرو

تکنولوژی های سرگرمی خودرو بلا استفاده است.

نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که صاحبان خودروهای جدید چندان ارتباط خوبی با سیستم‌های پیشرفته درون خودرویی برقرار نکرده اند و بر اساس یک نظر سنجی که اخیرا توسط موسسه نیلسن و مشاوران خودرو SDB انجام شده است نشان می‌دهد خودروسازان سیستم‌های سرگرمی درون خودرویی خود را با امکاناتی تجهیز کرده اند که اکثر صاحبان […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که صاحبان خودروهای جدید چندان ارتباط خوبی با سیستم‌های پیشرفته درون خودرویی برقرار نکرده اند و بر اساس یک نظر سنجی که اخیرا توسط موسسه نیلسن و مشاوران خودرو SDB انجام شده است نشان می‌دهد خودروسازان سیستم‌های سرگرمی درون خودرویی خود را با امکاناتی تجهیز کرده اند که اکثر صاحبان خودرو یا از آن استفاده نمی‌کنند و یا اینکه حتی از وجود آن اگاه نیستند.

در مجموع ۱۴ هزار صاحب خودروهای جدید مورد سوال قرار گرفتند که ۴۳ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که خودروسازان فناوری‌های سرگرمی بیش از حد به وسایل نقلیه جدید اضافه کرده اند که در این نظر سنجی ویزگی‌های سرگرمی‌در درجه رضایت کم قرار گرفته است.

از ۴۲ ویژگی خودروهای جدید از موتورهای هیبریدی تا سیستم‌های تعلیق الکترونیکی محدود اکثر ویژگی‌ها بدون اطلاع صاحبان خودرو در سیستم سرگرمی‌وجود داشت که تنها سیستم تشخیص صدا توانسته است رضایت صاحبان خودرو را فراهم اورد و ویژگی‌هایی همچون اتصال تلفن‌های همراه هوشمند در درجه پایین تری قرار گرفته اند.

 تکنولوژی-های-سرگرمی-درون-خودرو


تکنولوژی های سرگرمی درون خودرو

ویژگی‌هایی که اکثر صاحبان خودرو به سادگی نادیده گرفته اند عبارت از دیسک‌های سخت برای ذخیره سازی موسیقی به همراه سیستم‌های اتصال به مرکز شرکت‌ها همچون OnStar ، BMW Assist و Hyundai BlueLink است.

مایک چادزی معاون موسسه نیلسن در این مورد می‌گوید:” این یک مسابقه تسهیلاتی است که تکنولوژی روز در خودرو وجود دارد و مصرف کنندگان به سختی در حال اشتباه هستند.”

اما شاید این نتایج نشان دهنده این است که خودروسازان به خوبی تکنولوژی های موجود درون مدل های جدید را تبلیغ نمی کنند و در واقع از قابلیت های موجود که برای ایجاد آن هزینه های هنگفتی کرده اند را چشم پوشی میکنند. به عبارت دیگر مشتری هزینه تکنولوژی هایی را می دهد که حتی از وجود آن آگاهی ندارد. شایان ذکر است که برخی از قابلیت های موجود در سیستم های سرگرمی جدید می توانند میزان آرامش، رضایت و حتی تصادفات را کاهش دهند.

برچسب‌ها : تکنولوژی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی