پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دکتر جمالی_مدیرعامل سایپا

همکاری سایپا و نیسان نزدیک است

مدیرعامل سایپا در گفتگو با خبرنگاران درباره همکاری سایپا و نیسان گفت پیشنهادات مطرح شده از سمت سایپا تا حدی مورد تایید نیسان قرار گرفته است و انشالله همکاری به زودی آغاز می گردد. ما با شرکت نیسان نیز وارد مذاکره شدیم و به نظر می رسد شرایط اعلام شده از سوی سایپا تا حدودی […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

مدیرعامل سایپا در گفتگو با خبرنگاران درباره همکاری سایپا و نیسان گفت پیشنهادات مطرح شده از سمت سایپا تا حدی مورد تایید نیسان قرار گرفته است و انشالله همکاری به زودی آغاز می گردد.

ما با شرکت نیسان نیز وارد مذاکره شدیم و به نظر می رسد شرایط اعلام شده از سوی سایپا تا حدودی مورد موافقت شرکت نیسان قرار گرفته و امید است بزودی همکاری بین سایپا و نیسان آغاز شود.

جمالی در مورد همکاری شرکت های خارجی با سایپا نیز گفت: هر خودروسازی که بخواهد در داخل ایران با سایپا همکاری کند حتما باید داخلی سازی قطعات را با حداقل 40 درصد آغاز و این داخلی سازی را حداکثر در مدت سه سال به 70 درصد برساند.

وی در خصوص احتمال لغو برجام و سرنوشت قراردادهای منعقده شرکت سایپا با شرکتهای خارجی گفت: خوشبختانه قرارداد به نحوی است که در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت خارجی نمی تواند دارایی خود را در ایران رها کرده و برود و ناگزیر به ادامه همکاری است.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از 16 الی 20 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان صنعت خودرو خواهد بود.

احتمال جایگزینی پراید تا دی ماه 97

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (4) / گستره محصولات سایپا از چین تا اروپا

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (8) / سایپا دیزل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی