پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورهای SKYACTIV-X_مزدا

موتورهای SKYACTIV-X مزدا کم مصرف تر از قبل خواهند بود

مزدا اعلام کرده است موتورهای SKYACTIV-X به اندازه ای بهینه است که میتواند با پیشرانه های دیزلی مقابله کند. مزدا برنامه های آینده ی خودرا در خصوص موتورهای درون سوز منتشر کرد. این شرکت از ارائه  یک پیشرانه بنزینی با احتراق داخلی در سال 2019 خبر داد. مزدا مدعی است که این پیشرانه های نسبت […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

مزدا اعلام کرده است موتورهای SKYACTIV-X به اندازه ای بهینه است که میتواند با پیشرانه های دیزلی مقابله کند.

مزدا برنامه های آینده ی خودرا در خصوص موتورهای درون سوز منتشر کرد.

این شرکت از ارائه  یک پیشرانه بنزینی با احتراق داخلی در سال 2019 خبر داد.

مزدا مدعی است که این پیشرانه های نسبت به نسخه های اسکای اکتیو جی از قدرت و کارایی بیشتری برخوردار است و از جهت  کاهش مصرف سوخت همانند پیشرانه های دیزلی عمل می کند.

در این پیشرانه ی جدید، مخلوط سوخت و هوا در اثر تراکم بسیار بالا مشتعل می شوند. این پیشرانه ها از نوعی شمع خودرو به نام  Spark Controlled Compression Ignition  بهره برده است.

گفتنی است مزدا نسخه توربوشارژر این پیشرانه را با 30 درصد گشتاوری بیشتر ارائه خواهد کرد. جزییات عملکرد این پیشرانه هنوز منتشر نشده است.

تویوتا و مزدا کارخانه مشترک احداث میکنند

مزدا یدک در جمع بهترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی