پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارگاه آموزشی خودروهای هیبریدی-ایرتویا (1)

رتبه اول خدمات پس از فروش میان واردکنندگان خودرو به ایرتویا رسید

در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال ۹۵، شرکت ایرتویا موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش میان وارد کنندگان خودرو در کشور شده است. در این گزارش، 40 تولید کننده و وارد کننده خودروهای […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال ۹۵، شرکت ایرتویا موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش میان وارد کنندگان خودرو در کشور شده است.

در این گزارش، 40 تولید کننده و وارد کننده خودروهای سبک و سنگین مورد بررسی قرار گرفتند و یک میلیون و دویست و سی و هفت هزار مشتری (شامل ارزیابی عملکرد و سنجش رضایت) در این ارزیابی ها شرکت داشتند. همچنین ارزیابی میدانی در ارتباط با تعمیرگاه های مجاز در سراسر کشور، از ۲۳۴۸ نمایندگی مجاز صورت گرفته و در ارزیابی از رضایت مدیران نمایندگی های مجاز از عملکرد شرکت های عرضه کننده خودرو نیز ۱۸۷۸ نمایندگی مجاز شرکت داشتند. تعداد پرسنل فنی ارزیابی شده در کلیه تعمیرگاه های مجاز نیز ۲۲۹۴۸  نفر بوده اند.

کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو در کشور در 5 زمینه مورد ارزیابی قرار گرفتند. عوامل ارزیابی در این تحقیق شامل وضعیت خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاه های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی ها و رضایت نمایندگی های مجاز از شرکت های عرضه کننده خودرو بوده است.

پیش از این ایرتویا طبق گزارش سال ۹۴ شرکت بازرسی، در زمینه رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش رتبه ۱ را میان کلیه شرکت های عرضه کننده خودرویی کسب نموده و براساس گزارش سال ۹۵ شرکت بازرسی از شرکت‌های دارای بیش از 10 نمایندگی نیز شاهد تکرار این نتیجه هستیم و ایرتویا با کسب 77 امتیاز از مشتریان خودرو در رتبه اول جای گرفته است.

اما نکته حائز اهمیت، پیشرفت چشمگیر ایرتویا در سایر زمینه های ارزیابی بوده است. ایرتویا امسال با جهش چشمگیری توانست در ارزیابی نهایی انجام شده شامل تمامی زمینه های مورد بررسی، رتبه اول خدمات پس از فروش را در میان کلیه وارد کنندگان خودرو و رتبه دوم را در میان کلیه عرضه کنندگان خودرو (تولید کنندگان و وارد کنندگان خودروهای سبک و سنگین) در ایران کسب نماید. اما این پیشرفت که امری بی سابقه در صنعت خودروی کشور محسوب می شود، اتفاقی نیست که بتوان ساده از کنار آن گذشت.

استاندارد سازی تعمیرگاه های مجاز، بازنگری و اجرای سیستم های نوین ارزیابی نمایندگان، بهبود مستمر در فرایند تامین قطعات، ایجاد شاخص های دقیق برای سنجش میزان رضایت مشتریان و … از جمله فعالیت هایی بوده در کسب این افتخار نقش مهمی داشته که با تلاش شبانه روزی واحد های مرتبط شرکت ایرتویا تحقق یافته است.

ایرتویا به عنوان با سابقه ترین وارد کننده خودرو در کشور با علم به اهمیت بالای خدمات پس از فروش به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در رضایت مندی مشتریان، همواره سعی در ارائه خدمات برتر داشته است و با طراحی و پیاده سازی سیستم های نوین طبق استاندارد های کمپانی تویوتا در زمینه خدمات پس از فروش و با داشتن استاندارد جهانی TSM در همین زمینه تاکنون برنده جوایز متعددی از کمپانی مادر بوده است.

رضایت فراتر از حد انتظار خریداران پریوس

کدام هیبریدی؟/مقایسه تویوتا کمری هیبرید و هیوندای سوناتا هیبرید

تویوتا C-HR زودتر از موعد به دست مشتریان رسید

تویوتا یکه تاز فروش خودرو در جهان

فروش نقدی و اقساطی محصولات ایرتویا (مرداد 96)

بیشترین رضایت مشتریان از برند لکسوس در بازار بریتانیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی