پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S5 اتوماتیک_اس 5-3

فروش نقدی و اقساطی جک S5 دنده ای (مرداد 96)

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S5 دنده ای و همچنین پیش فروش جک S5 دنده‌ای ویژه مرداد ماه را اعلام کرد. بنابر اعلام کرمان موتور قیمت قطعی این خودرو 84 میلیون 550 هزار تومان است که به صورت نقدی، پیش فروش و اقساطی به متقاضیان عرضه می شود. در طرح فروش نقدی […]

امیر
پنجشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S5 دنده ای و همچنین پیش فروش جک S5 دنده‌ای ویژه مرداد ماه را اعلام کرد.

بنابر اعلام کرمان موتور قیمت قطعی این خودرو 84 میلیون 550 هزار تومان است که به صورت نقدی، پیش فروش و اقساطی به متقاضیان عرضه می شود.
در طرح فروش نقدی سند خودرو آزاد و زمان تحویل خودروها یک ماه است . در طرح پیش فروش مبلغ پیش پرداخت اولیه 45 میلیون تومان بوده سند خودرو ها آزاد است و زمان تحویل خودرو ها آبان ، آذر ،دی و بهمن است.
در طرح فروش اقساطی خودرو ها با اقساط 12 ، 24 و 36 ماهه عرضه  می شود که زمان تحویل خودروها یک ماهه و سند خودرو در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهایی سند آزاد می شود. مبلغ پیش پرداخت در شرایط اقساطی از بین موارد 29.5، 38 و 49.9 میلیون تومان قابل انتخاب است.

شرکت کرمان‌موتور با مونتاژ جک J5 به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی در ایران، به خوبی جایگاه خود را میان مونتاژکنندگان و واردکنندگان خودروهای چینی تثبیت کرد. با عرضه S5 به عنوان کراس‌اوور جک در ایران، این خودرو در مدت کوتاهی محبوبیتی قابل توجه به‌دست آورد.

قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد

فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک (مرداد 96)

فروش نقدی و پیش فروش سانتافه فول 2017 (مرداد 96)

فروش نقدی و پیش فروش توسان فول 2017 (مرداد 96)

فروش جک J5 اتوماتیک ویژه نیمه دوم مرداد (مرداد 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی