پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساینا اتوماتیک

زمان فروش ساینا اتوماتیک اعلام شد+قیمت احتمالی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از اواخر سال گذشته نوید ارائه ساینا اتوماتیک را به ایرانیان داده بود که بنا به دلایلی تا کنون به تعویق افتاده است. اما حالا سایپا در اقدامی ناگهانی یک پوستر منتشر کرده است که تاریخ فروش ساینا اتوماتیک در آن ذکر شده است. امکانات ساینا اتوماتیک از امکانات ساینا اتوماتیک […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از اواخر سال گذشته نوید ارائه ساینا اتوماتیک را به ایرانیان داده بود که بنا به دلایلی تا کنون به تعویق افتاده است. اما حالا سایپا در اقدامی ناگهانی یک پوستر منتشر کرده است که تاریخ فروش ساینا اتوماتیک در آن ذکر شده است.

امکانات ساینا اتوماتیک

از امکانات ساینا اتوماتیک می توان به 2 ایربگ (راننده و سرنشین جلو)، سیستم پیشرفته ترمز ABS+ EBD، سیستم ضد سرقت (Immobilizer)، شیشه بالابرهای برقی جلو، گرمکن شیشه عقب، صفحه نمایشگر (MFD)، کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، قفل مرکزی، صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک ISOFIX، قفل ایمنی کودک برای دربها، نمایش دمای محیط بیرون و کلید مجهز به ریموت اشاره کرد.

بدین ترتیب زمان فروش ساینا اتوماتیک 6 شهریور 96 اعلام شده است.

قیمت احتمالی ساینا اتوماتیک

با وجود اینکه قیمت ساینا با گیربکس اتومات به طور رسمی اعلام نشده است، اما با توجه به صحبت های پیشین مدیران شرکت درباره ی قیمت گذاری رقابتی این محصول، انتظار می رود ساینا اتومات با قیمتی در حدود 32 تا 38 میلیون تومان به فروش برسد.

رانندگی وزیر صنعت با ساینا اتوماتیک

منتظر ساینا اتوماتیک و خودرو 212 باشید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی