پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گردهمایی بسترن سواران

ششمین گردهمایی بسترن سواران با اتفاقات متفاوت همراه شد + گزارش تصویری

فاو بسترن B50f به عنوان یکی از محبوب ترین و خوش ساخت ترین خودروهای چینی بازار شناخته می شود و چند سالی است که توسط گروه بهمن در بازار عرضه می شود. در آستانه ورود برادر کوچکتر B50F، یعنی فاو B30 به بازار، بسترن سواران برای ششمین بار در 27 مرداد 96 گرد هم جمع […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

فاو بسترن B50f به عنوان یکی از محبوب ترین و خوش ساخت ترین خودروهای چینی بازار شناخته می شود و چند سالی است که توسط گروه بهمن در بازار عرضه می شود. در آستانه ورود برادر کوچکتر B50F، یعنی فاو B30 به بازار، بسترن سواران برای ششمین بار در 27 مرداد 96 گرد هم جمع شدند.

شمشین گردهمایی بسترن سواران ب در روز 27 ام مردادماه در پارک پاکنژاد تهران برگزار شد. این گردهمایی با 5 دوره قبلی تفاوتی مهم داشت و آن حضور مدیران فروش و سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور با هدف اطمینان مشتریان از ادامه ارائه ی خدمات به آنها بود.

در این گردهمایی برای اولین بار شرکت بهمن موتورهمراه با تیم خدمات پس از فروش خود حضور یافت تا به بسترن سواران B50 و مشتریان وفادار خود این اطمینان را بدهد که جای هیچ نگرانی در مورد ارائه خدمات محصولات شرکت حتی در صورت توقف تولید آن ها وجود ندارد.

گردهمایی بسترن سواران

حضور بسترن B30 در ششمین گردهمایی بسترن سواران

یکی دیگر از اتفاقات حجالب این گردهمایی، حضور محصول جدید شرکت بهمن موتور، بسترن B30 بود که با استقبال زیادی روبرو شد. در این گردهمایی برای بسترن سواران فرصتی فراهم شد تا خودروی جدید B30 را تست کرده و نظرات خود را به مسئولین فروش و بازاریابی انعکاس دهند. فاو بسترن B30 یکی از کامل ترین و منطقی ترین خودروهای موجود در رنج قیمت خود به شمار می رود و گروه بهمن در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد به صورت رسمی و در حضور بازدیدکنندگان از آن رونمایی کرد.

خودروی B30 محصول جدید شرکت FAW می باشد که از سال 2015 وارد بازار چین شده است. این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده خودروکه با همکاری با شرکت های فولکس واگن ، آئودی ، مزدا و جنرال موتورز توانسته به تولید سالانه بیش از 3 میلیون دستگاه دست یابد. که اخیرا فروش آن توسط شرکت آغاز شده است.

گیربکس 6 سرعته ساخت شرکت  آیسین ژاپن، سیستم فرمان الکتریکی، کنترل پایداری الکترونیکی، ساختار بدنه ایمن، کروز کنترل، سان روف برقی، سیتم رهیاب مجهز به نقشه کامل ایران و از همه مهمتر گارانتی 3 سال یا 100 هزار کیلومتر از ویژگی های بارز B30 به شمار می روند تا با تکیه بر آن ها، محصول جدید گروه بهمن برای خود موقعیت مناسبی در بازار خودرو کشور دست و پا کند.

گردهمایی بسترن سواران

در پایان این گردهمایی، بسترن سواران به صورت مستقیم با مسئولین شرکت از تجربه های خود با آسا حرف زدند و تیم خدمات پس از فروش نیز برخی از خدمات آنها را به صورت رایگان انجام داد.

 

 

“بیراهه روی” با بار اضافه! / مقایسه پیکاپ ریچ و کاپرا2

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (16) / استقبال چشمگیر از B30

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (۲۰) / لوح غرفه برتر نمايشگاه به گروه بهمن رسيد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (7) / گروه بهمن قیمت FAW B30 را اعلام کرد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (1) / گروه بهمن با دستی پر می آید

گزارش نمایشگاه شیراز (5) / گروه بهمن با B30 خوش درخشید

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (2)-تازه های گروه بهمن

مزدا یدک در جمع بهترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش

بهمن موتور پرفروش‌ترین نماینده FAW در جهان

گروه بهمن در سکوی اول بازار خودروهای تجاری

برادر کوچکتر آسا با دستی پر می آید/نگاهی به بسترن B30 محصول جدید گروه بهمن

شاخ به شاخ فاو بسترن آسا و لیفان ۸۲۰ +آلبوم عکس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی