پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رامش خودرو

پلمب شرکت رامش خودرو به دست دستگاه قضایی

رامش خودرو ایرانیان به عنوان شرکتی در زمینه فروش خودروهای خارجی مدتی فعالیت می کرد. این شرکت کلاهبردار از آب درآمده و  طی روزهای اخیر توسط دستگاه قضایی پلمب شده است. یکی از مالباختگان خرید از شرکت رامش خودرو به فارس گفت: بیش از 150 نفر برای خرید خودرو از این شرکت ثبت نام کردند که […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

رامش خودرو ایرانیان به عنوان شرکتی در زمینه فروش خودروهای خارجی مدتی فعالیت می کرد. این شرکت کلاهبردار از آب درآمده و  طی روزهای اخیر توسط دستگاه قضایی پلمب شده است.

یکی از مالباختگان خرید از شرکت رامش خودرو به فارس گفت: بیش از 150 نفر برای خرید خودرو از این شرکت ثبت نام کردند که حدود 200 میلیارد تومان برای خرید خودرو به این شرکت پرداخت کرده‌اند.

به گفته وی، برخی افراد به صورت نقدی خرید کرده‌ بودند و قرار بود خودرو را چند روزه تحویل بگیرند و برخی نیز خرید 55 روزه داشتند که مسئولان شرکت هر روز عنوان می‌کردند ماشین نداریم و تحویل را به تأخیر می‌انداختند.

وی ادامه داد: هم اکنون شرکت از سوی دادسرا پلمب شده است.

رامش خودرو

این مالباخته که خود فروشنده خودرو بوده و برای خرید چندین دستگاه خودرو ثبت‌نام کرده بود، با بیان اینکه حکم ممنوع الخروج بودن مدیران شرکت رامش خودرو صادر شده بود، افزود: در پیگیری انجام شده متوجه شدیم که برخی مسئولان این شرکت به خارج کشور گریخته‌اند.

هشدار وزارت صنعت به افزایش قیمت خودروهای وارداتی

قیمت انواع خودروهای وارداتی (29 مرداد)

افزایش ناگهانی قیمت خودروهای وارداتی

شرایط جدید شماره گذاری خودروهای وارداتی و داخلی

با فرافکنی التهاب بازار را به گردن دیگران نیندازیم

سایت ثبت سفارش خودرو تا اطلاع ثانوی بسته می ماند

میدان دادن به واردکنندگان غیر رسمی با ثبت‌سفارش فروشی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی