پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو انزلی

شرایط فروش ویژه محصولات سایپا همزمان با نمایشگاه خودرو انزلی

گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی حضور می یابد. معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی انزلی و به منظور بهره مندی هرچه بیشتر هموطنان در استان گیلان، شرایط ویژه ای برای فروش محصولات گروه […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی حضور می یابد. معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی انزلی و به منظور بهره مندی هرچه بیشتر هموطنان در استان گیلان، شرایط ویژه ای برای فروش محصولات گروه سایپا درنظر گرفته شده است.

به گزارش سایپا نیوز، گروه خودرو سازی سایپا در دومین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی که با حضور شرکت های داخلی وخارجی برگزار می شود حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه به مساحت 5600 متر مربع برگزار می شود و گروه سایپا 2100 متر مربع از این نمایشگاه را جهت معرفی و عرضه محصولات متنوع به خود اختصاص داده است.

در دومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی علاوه بر حضور 18 نمایندگی از سراسر استان ؛ سایپا  با  محصولات سراتو آپشنال- کوئیک- آریو تاکسی و ساینا اتومات، پارس خودرو  با  محصولات ریچ- ساندرو استپ وی و خانواده برلیانس (کراس-H230   –   H320و  H330)،  زامیاد با محصولات پادرا و درکا،  سایپا سیتروئن با محصولاتC4    و   C6و چانگان  با محصولات – CS75 – CS35 New beni  و  Eado xt  آخرین دستاوردهای  خود را به نمایش در می آورند.

نمایشگاه خودرو انزلی

گروه خودرو سازی سایپا در دومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی که از 31 لغایت 3 شهریور سال جاری برگزار می شود از ساعت 16 الی 22 در سالن B آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه خودروی انزلی به همراه نمایندگی های استان گیلان، حضوری پر رنگ دارد و برهمین اساس و به منظور ارائه بهتر خدمات و محصولات به هموطنان گیلانی، تسهیلات ویژه ای صرفا برای ساکنان این استان و درایام برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی به نمایندگی های این استان در فروش محصولات گروه ایکس 100، مبلغ 400 هزار تومان تخفیف، برای محصولات گروه ایکس 200 مبلغ 800 هزار تومان، محصول سراتو آپشنال، 3 میلیون تومان و برلیانس H220 و H230 نیز یک میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است و این محصولات به صورت فوری تحویل خواهند شد.

تقی زاده تاکید کرد: فروش فوری اعتباری خودرو سراتو آپشنال نیز با تسهیلات 40 میلیون تومانی و بازپرداخت 15 ماهه با نرخ تسهیلات صفر درصد به نمایندگی های استان گیلان ابلاغ شده است و هموطنان گیلانی می توانند در این ایام از این شرایط ویژه استفاده کنند.

گفتنی است دومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی از 31 مرداد تا 3 شهریور سال جاری در انزلی برگزار می شود و گروه سایپا در سالن B پذیرای علاقمندان خواهد بود.

پیش فروش تندر 90 و ساندرو (شهریور 96)

خداحافظی پراید با چرخه تولید

عنوان اولین خودرو اتوماتیک ارزان قیمت داخلی برای ساینا اتومات

قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد

استقبال مشتریان سایپا از روش تشخیص اصالت قطعات یدکی

زمزمه های خداحافظی با پراید / جایگزین پراید چه خواهد شد؟

محصولات سیتروئن در سهم بازار سایپا تاثیر خواهد داشت

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (4) / گستره محصولات سایپا از چین تا اروپا

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (3) / تنوع رده های قیمتی محصولات سایپا در کارزار نمایشگاه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی