پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Lifan_820_لیفان

فروش اقساطی لیفان 820 (شهریور 96)

فروش اقساطی لیفان 820 توسط کرمان موتور طبق شرح و توضیحات ذیل اعلام می شود. بنابر اعلام کرمان موتور قیمت قطعی این خودرو 91 میلیون 250 هزار تومان است که به صورت نقدی ،پیش فروش و اقساطی به متقاضیان عرضه می شود. در طرح فروش نقدی سند خودرو آزاد و زمان تحویل خودروها یک ماه […]

امیر
چهارشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۶

فروش اقساطی لیفان 820 توسط کرمان موتور طبق شرح و توضیحات ذیل اعلام می شود.

بنابر اعلام کرمان موتور قیمت قطعی این خودرو 91 میلیون 250 هزار تومان است که به صورت نقدی ،پیش فروش و اقساطی به متقاضیان عرضه می شود.
در طرح فروش نقدی سند خودرو آزاد و زمان تحویل خودروها یک ماه است . در طرح پیش فروش مبلغ پیش پرداخت اولیه 40 میلیون تومان بوده سند خودرو ها آزاد است و زمان تحویل خودرو ها آبان ماه است.
در طرح فروش اقساطی خودرو ها با اقساط 12 ، 24 و 36 ماهه عرضه  می شود که زمان تحویل خودروها یک ماهه و سند خودرو در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهایی سند آزاد می شود .

امکانات رفاهی:

این خودرو لیست بلند بالایی از امکانات و آپشن های رفاهی را ارائه می کند. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کامپیوتر سفری -کروز کنترل-باز شدن درب صندوق عقب با بردن پا با سمت زیر سپر-سیستم صوتی و تصویری دارای مانیتور، دوربین عقب و رهیاب GPS -سیستم استارت بدون کلید -استفاده از شبکه کنترل کامپیوتری CAN BUS در این خودرو – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ساخت Valeo فرانسه و فیلتر کربنی با قابلیت فیلتر کردن ذرات PM2.5

مشخصات فنی:

سیستم تعلیق جلو McPherson و سیستم تعلیق عقب چند اتصاله.

لیفان خودروسازیست که معمولا موتور خودروهایش را خودش با همکاری ریکاردو انگلستان طراحی و تولید میکند. برای ۸۲۰ هم سه گزینه برای قوای پیشرانه در نظر گرفته شده است. ۱۸۰۰ سی سی، ۲۴۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی توربوشارژ با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت. لازم به ذکر است که در ابتدا تصور میشد موتور ۲۴۰۰ سی سی از محصولات میتسوبیشی باشد، اما در نهایت لیفان کد LF489Q را برای آن اعلام کرد که مشخصات آن به صورت زیر است:

حجم دقیق ۲۳۷۳ سی سی و ماکزیمم توان ۱۶۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰ و گشتاور ۲۲۶ نیوتن متر در دور ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه.

گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ساخت DSI استرالیا

شاسی با طراحی MIRA انگلستان.

فروش اقساطی سمند LX (شهریور 96)

فروش سوناتا هیبرید 2017 پاکرو متوقف شد

پیش فروش تندر 90 و ساندرو (شهریور 96)

پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو (شهریور 96)

فروش اقساطی وانت کاپرا دو دیفرانسیل (شهریور 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی