پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

وضعیت خوب گروه خودروسازی سایپا در رسیدگی به شکایات

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عملکرد گروه خودروسازی سایپا در رسیدگی به شکایت مشتریان از وضعیت خوبی برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از گزارش سایپا نیوز، در نشست مشترک عباس صفری، رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا و علیرضا محبوبی، رئیس اداره رسیدگی به شکایات […]

امیر
چهارشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۶

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عملکرد گروه خودروسازی سایپا در رسیدگی به شکایت مشتریان از وضعیت خوبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از گزارش سایپا نیوز، در نشست مشترک عباس صفری، رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا و علیرضا محبوبی، رئیس اداره رسیدگی به شکایات خودوریی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، عملکرد گروه خودروسازی سایپا از مجموع پرونده های ارجاعی از وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سایر سازمان ها به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال گذشته، مثبت ارزیابی شد.

براین اساس، میانگین رضایت مندی مشتریان در رسیدگی به شکایات از کل خودروسازان در سال نود و پنج، 66 درصد بوده است که گروه سایپا با 72 درصد رضایت مندی مشتریان جهت رسیدگی به شکایات، بالاتر از میانگین کل خودروسازان قرار دارد. با توجه به نتایج حاصله، گروه سایپا در میان 4 خودروساز بزرگ کشور، در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار می گیرد که این دستاورد حاصل تلاش بی وقفه کلیه همکاران دست اندرکار کسب رضایت مشتری در راستای اهداف تعریف شده مدیر عامل محترم گروه خودرو سازی سایپا می باشد.

برابر اعلام رئیس اداره رسیدگی به شکایات خودوریی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا درکمتر از دو سال از زمان تاسیس خود، توانسته است تاثیرات چشمگیری در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان این گروه داشته باشد.

نقص فنی در صدر شکایت های خودرویی

ماجرای ورود تعدادی خودرو لوکس بدون تشریفات گمرکی به کشور چیست؟

(سامانه پیامکی اصل بخرید) ایساکو راهی برای تشخیص قطعات اصلی

بازنشستگان می توانند خودروهای تولید داخل را قسطی بخرند

فصلی جدید در مصائب واردات خودرو !/گفت و گو با دبیر انجمن واردکنندگان خودرو

ترکیب تیم برنده رنو / اروپایی ها در خط اول صنعت خودرو کشور

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی