پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

byd_s6_بی وای دی اس 6

فروش اقساطی BYD S6 (شهریور 96)

فروش اقساطی BYD S6 توسط گروه خودروسازی کارمانیا طبق شرح و جدول ذیل اعلام می شود. فروش اقساطی BYD S6 (شهریور 96) : در این طرح، شاسی بلند S6 با قیمت 98 میلیون و 700 هزار تومان، به فروش می رسد؛ مبلغ پیش پرداخت 10، 30، 40 و 49 میلیون تومان بوده و زمان تحویل […]

امیر
چهارشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۶

فروش اقساطی BYD S6 توسط گروه خودروسازی کارمانیا طبق شرح و جدول ذیل اعلام می شود.

فروش اقساطی BYD S6 (شهریور 96) :

فروش اقساطی بی وای دی اس 6 (شهریور 96)

فروش اقساطی BYD S6 (شهریور 96)

در این طرح، شاسی بلند S6 با قیمت 98 میلیون و 700 هزار تومان، به فروش می رسد؛ مبلغ پیش پرداخت 10، 30، 40 و 49 میلیون تومان بوده و زمان تحویل آبان و آذر 96 متفاوت است.

در این طرح شرایط فروش اقساطی نیز در نظر گرفته شده به طوری که این شاسی بلند با اقساط  6 ماهه بی بهره، 12 ماهه با بهره 10 درصد، 18 ماهه با بهره 11 درصد و به صورت پلکانی تا 36 ماهه با بهره 15 با موعد تحویل آذر 96 به فروش می رساند.

لازم به ذکر است که محصول شاسی بلند کارمانیا BYD S6 تک دیفرانسیل و از موتور 2400 سی سی با جدید ترین نسل گیربکس اتوماتیک دوکلاچه با امکان تعویض دستی دنده بهره برده و با همکاری برخی از شرکت های آلمانی سیستم های ایمنی و رفاهی خاصی را در اختیار همراهان خود قرار می دهد.

امکانات BYD S6 :

کابین S6 با رنگ‌بندی انتخابی سفید، مشکی، قهوه‌ای یا نقره‌ای تزئین‌شده و در نگاه اول کیفیت بالاتری نسبت به سایر رقبای هم‌وطن‌اش دارد. پوشش چرم طبیعی صندلی‌ها و فرمان کیفیت قابل‌قبولی دارند و ارگونومی کابین نسبت به خودرویی در این رنج قیمت مناسب است. داخل کابین نیز شباهت با RX در طراحی قسمت‌هایی مثل داشبورد، صندلی‌ها، صندوق بار و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده خودنمایی می‌کنند. صندلی راننده در 8 جهت به‌صورت برقی تنظیم می‌شود و برای استفاده از فضای بیش‌تر صندوق بار می‌توانید صندلی عقب را بخوابانید. یک نمایش‌گر ۷ اینچی لمسی نیز در مرکز کنسول جلو تعبیه شده و می‌توانید بدون کلید وارد کابین شوید و پیشرانه را توسط استارت دکمه‌ای روشن کنید. به‌دلیل ابعاد بزرگ بدنه خودرو، دوربین دنده‌عقب، دوربین آینه سمت راست، 2 سنسور جلو و 4 سنسور عقب به دید بهتر راننده کمک می‌کنند. ۶ عدد ایربگ در 10 نقطه داخل کابین ایمنی سرنشینان را تامین می‌کنند و S6 توانسته ۵ ستاره ایمنی موسسه C.NCAP چین را به خود اختصاص بدهد. سیستم صوتی 6S  نیز به ۹ اسپیکر مجهز شده و علاوه بر سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، دارای سیستم GPS منطبق بر نقشه ایران است.

فروش اقساطی لیفان 820 (شهریور 96)

فروش اقساطی هیوندای i20 (شهریور 96)

فروش اقساطی سمند LX (شهریور 96)

فروش سوناتا هیبرید 2017 پاکرو متوقف شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی