پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس H220

فروش اقساطی برلیانس H220 (شهریور 96)

فروش اقساطی برلیانس H220 توسط گروه خودروسازی پارس خودرو به شرح ذیل اعلام می شود. بنابر اعلام پارس خودرو قیمت قطعی این محصول 39 میلیون و 900 هزار تومان است. در طرح پیش فروش اعتباری سود مشارکت18%سالیانه تا زمان تحویل طبق قرارداد ثبت نامی و  مبلغ تسهیلات 15 میلیون تومان  با بازپرداخت 3چک4ماهه و یا […]

امیر
شنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

فروش اقساطی برلیانس H220 توسط گروه خودروسازی پارس خودرو به شرح ذیل اعلام می شود.

بنابر اعلام پارس خودرو قیمت قطعی این محصول 39 میلیون و 900 هزار تومان است. در طرح پیش فروش اعتباری سود مشارکت18%سالیانه تا زمان تحویل طبق قرارداد ثبت نامی و  مبلغ تسهیلات 15 میلیون تومان  با بازپرداخت 3چک4ماهه و یا 3چک6 ماهه با نرخ 5% و یا تسهیلات20 و25 میلیون تومانی با بازپرداخت 3چک 4 ماهه ویا 3چک 6ماهه ویا6 چک 4 ماهه ویا  9چک 4ماهه بانرخ16% به انتخاب مشتری است .

مبلغ چک ها در زمان ارسال دعوتنامه اعلام می گردد.

برلیانس H220 :

بعد از عرضه موفقیت آمیز برلیانس H330 و H320 ، عضوی دیگر از خانواده برلیانس با نام  H230 در بازار عرضه شد که ظاهر بحث برانگیزش باعث شد تا خیلی زود توجهات را به سوی خود جلب کند و منتقدین و طرفداران زیادی در موردش سخن بگویند. اما مدتی است شاهد عرضه نسخه هاچ بک سدان مورد بحث با نام برلیانس H220 در بازار هستیم که با قیمت مناسب و ابعاد جمع و جور، می تواند رقیب مناسبی برای هاچ بک های ارزان قیمت بازار نظیر پژو ۲۰۶ و ام وی ام ۳۱۵ باشد. نسخه منوآل H220 در رنج قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان جای می‌گیرد و با قیمت ۳۸ میلیونی جدی‌ترین رقیب برای پادشاه هاچ بک های این رده یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و محصول پرطرفدار ام وی ام یعنی نسخه ۳۱۵ به شمارمی رود. البته فراموش نکنید که کیفیت ساخت تیپ ۵ در سال های اخیر افت شدیدی داشته و حالا دردسرهای نگه داریش خیلی بیشتر از جذابیت های سواریش شده، همچنین ام وی ام ۳۱۵ نیز مشکلات زیادی در بخش کیفیت دارد و در سال‌های اخیر در بعضی بخش‌های فنی نظیر صفحه کلاچ حسابی مالکینش را به دردسر انداخته.

برلیانس H220

طراحی برلیانس H220 با همکاری استودیوهای معروف پنین فارینا و جیوجیارو شکل گرفته، این‌ها نام‌های بزرگی در طراحی خودرو به شمار می‌روند که ردپای خود را بر روی ظاهر برلیانس H220 گذاشته‌اند و خودرویی با طراحی ظاهری خاص خلق کرده‌اند. طراحی ظاهر H220 همه پسند نیست و در مقابل رقیبی مثل ام وی ام ۳۱۵ با ظاهر همه پسندتر، بیشتر سلیقه‌های خاص را به سوی خود جلب می‌کند.  با نگاهی به قسمت عقب، موضوع شراکت ب ام و و برلیانس بیشتر عیان می شود و شباهت H220 با ب ام و سری ۱ هاچ بک غیر قابل انکار است.

برلیانس H220

فضای کابین برلیانس H220 :

فضای کابین نسبت به تیپ ۵ مدرن تر است و از این نظر هم رده ام وی ام ۳۱۵ ارزیابی می‌شود. اما کیفیت معمولی قطعات و سادگی برخی قسمت‌ها چیزی است که در تمام هاچ بک‌های ارزان قیمت بازار به چشم می‌خورد. البته رنگبندی کابین مناسب است و ترکیب رنگ مشکی و نقره ای فضایی دلنشین را پدید آورده. فرم غربیلک فرمان هم در نوع خود جالب است و در قسمت پایینی با پلاستیک نقره ای رنگ تزیین شده. همچنین استفاده از پلاستیک مشکی براق در قسمت میانی کنسول جلو، حس تفاوت در این هاچ بک ارزان قیمت را ایجاد می کند. فضای کابین تفاوت چندانی با ام وی ام ۳۱۵ ندارد، اما در قسمت عقب جادارتر و قابل استفاده تر از رقیبی همچون پژو ۲۰۶ تیپ ۵ است.
برلیانس H220 از دو عدد ایربگ برخوردار است ( نسخه عرضه شده در چین ۴ عدد ایربگ دارد) و از سیستم تهویه دستی استفاده می کند.

برلیانس H220

بررسی فنی برلیانس H220 :

وقتی کاپوت را بالا می‌زنیم، شباهت‌های ام وی ام ۳۱۵ و برلیانس H220 بیشتر می‌شود. برلیانس H220 یک پیشرانه ۴ سیلندر با کد BM15L که برگرفته از پیشرانه‌های میتسوبیشی است را در دل خود جای داده. این پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. وزن بدنه نیز به نزدیک ۱۲۰۰ کیلو می رسد. با توجه به ترکیب این مشخصات، برلیانس نه آنچنان خودرو تیز و چابکی است، نه خودرو کند و حوصله سربر و باید گفت انتظار شما را از یک هاچ بک ارزان قیمت شهری با پیشرانه ۱.۵ لیتری برآورده می‌کند. گشتاور ۱۳۸ نیوتن متری کشش مناسبی برای این هاچ بک کوچک رقم زده. اما هنگام روشن بودن کولر وحرکت در سربالایی راهی به جز معکوس دنده ها برای حفظ کشش نیست.
برلیانس H220 در دو نسخه اتوماتیک و منوآل در بازار عرضه می‌شود. نسخه منوآل با بهره گیری از گیرباکس ۵ سرعته و قیمت پایین‌تر انتخاب مناسب تری است. چرا که در نسخه اتوماتیک شاهد استفاده از همان گیرباکس دستی هستیم که تنها با کلاچ اتوماتیک جفت شده است (معروف به AMT). ضمن اینکه باید ۵ میلیون تومان بیشتر برای خرید این مدل پرداخت کنید.
از نکات مثبت برلیانس H220 می توان به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP و مصرف سوخت حدود ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد که از این هاچ بک جمع و جور یک انتخاب مقرون به صرفه ساخته اند.

پیشنهاد نهایی:
H220 با ظاهر متفاوت نسبت به تیپ ۵ و ام وی ام ۳۱۵ می‌تواند انتخاب خاص تری باشد.

مشخصات فنی برلیانس H220 :

کلاس: هاچ بک کوچک
پیشرانه (سیلندر): ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ
حجم موتور: ۱۵۰۰ سی سی
قدرت: ۱۰۲ اسب بخار در دور ۵۸۰۰
گشتاور: ۱۳۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور
گیرباکس:۵ سرعته دستی
وزن: ۱۱۹۴ کیلو
مصرف ترکیبی: ۶.۴ لیتر
حجم باک: ۴۲ لیتر
شتاب صفر تا صد: ـ

امکانات برلیانس H220 :

ایربگ راننده و سرنشین جلو.کامپیوتر اطلاعات سفر.صندلی عقب تا شونده.صندلی راننده قابل تنظیم در ۴ جهت به صورت دستی.ترمز ABS. ترمز دیسکی در چرخ های جلو.تهویه مطبوع دستی.شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب.آیینه های جانبی برقی.سیستم صوتی مجهز به ۴ اسپیکر. باز کننده در باک و صندوق از داخل کابین

نکات مثبت:
طراحی متفاوت و سنت شکن بدنه نسبت به سایر هاچ بک های ارزان قیمت بازار
عرضه شدن نسخه اتوماتیک با قیمتی نچندان گران‌تر در بازار
نکات منفی:

حذف شدن تعدادی از تجهیزات در نسخه منوآل
کیفیت معمولی قطعات کابین

فروش عید تا عید محصولات آرین دیزل (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی جک J5 دنده ای (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی جک S5 دنده ای (شهریور 96)

فروش اعتباری پژو 207 و رانا (شهریور 96)

فروش وانت پادرا و نیسان شرکت زامیاد (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات آرین موتور (شهریور 96)

فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک کرمان موتور (شهریور 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی