پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی اوتلندر جدید (2017)

افزایش 20 درصدی فروش شاسی بلند های میتسوبیشی در آمریکا

فروش انواع خودروهای میتسوبیشی در ماه آگوست با رشد 11.3 درصدی به 8164 دستگاه رسید و مدل های اوتلندر و ASX با رشد 20 درصدی فروش در بازار آمریکای شمالی رو به رو شده است. اوتلندر در ماه آگوست با فروش 2730 دستگاه ، بهترین آمار طی 14 سال اخیر را به ثبت رساند و […]

امیر
شنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

فروش انواع خودروهای میتسوبیشی در ماه آگوست با رشد 11.3 درصدی به 8164 دستگاه رسید و مدل های اوتلندر و ASX با رشد 20 درصدی فروش در بازار آمریکای شمالی رو به رو شده است.

اوتلندر در ماه آگوست با فروش 2730 دستگاه ، بهترین آمار طی 14 سال اخیر را به ثبت رساند و مدل ASX (که در بازار آمریکای شمالی با نام Outlander Sport شناخته می شود) با فروش 2898 دستگاهی و ثبت رشد 12.7 درصدی نسبت به آگوست 2016 محبوب‌ترین محصول میتسوبیشی در ماه آگوست در بازار آمریکای شمالی بود.

بر اساس آمار رسمی ارائه شده ، میتسوبیشی در آمریکای شمالی تا کنون با فروش 70.765 دستگاه ، رشد 5.4 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است. مدل‌های اوتلندر ، ASX و میراژ به ترتیب پرفروش‌ترین محصولات میتسوبیشی در بازار آمریکای شمالی هستند.

مشخصات فنی اوتلندر 2017

اوتلندر از نظر فنی چه چیز در چنته دارد!

میتسوبیشی اوتلندر با حجم موتور 2.4 لیتری و قدرت 170 اسب بخار با آپشن های ایمنی و رفاهی فراوان از قبیل 7 ایربگ (ایربگ های جلو، پرده ای، عقب و زانویی)، 4WD، دوربین دید عقب، مانیتور 6 اینچی، استارت دکمه ای، کنترل فعال پایداری (ACS)، کنترل کشش (TCL) ، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار (HAS)، تریم چرم، سانروف، گرمکن صندلی و …. عرضه می شود.
اوتلندر ۱۵۹۰ کیلوگرم وزن دارد و تقسیم وزن آن به صورت ۵۶ درصد در جلو و ۴۴ درصد در عقب صورت گرفته و همین مورد باعث شده تا علی‌رغم ارتفاع ۱۹ سانتی‌متری از سطح زمین، پایداری مناسبی در پیچ‌ها و سرعت‌های بالا داشته باشد. البته در این میان از نقش سیستم فعال کنترل پایداری asc نیز نباید گذاشت. سیستمی که هم در مسیرهای جاده‌ای و هم در مسیرهای ناهموار آفرودی به کمک راننده می‌آید و تعادل خودرو را حفظ می‌کند. به علاوه می‌توان توسط اهرمی، حالت‌های eco, نرمال و قفل دیفرانسیل را برای رانندگی با اوتلندر انتخاب کرد.

گیرباکس cvt اوتلندر در مدل فیس‌لیفت مورد بازنگری قرار گرفته و عملکرد دلچسب‌تری نسبت به قبل دارد. آن مکث اولیه که در مدل قبلی احساس می‌شد به حداقل رسیده و عملکرد این گیرباکس در مجموع مطلوب‌تر از قبل است. هم‌چنین در حالت دستی گیرباکس، می‌توان دنده‌ها را توسط شیفترهای پشت فرمان تعویض کرد، که در این حالت نیز تعویض دنده‌ها کاملا نرم و بدون تنش انجام می‌شود. البته شتاب خودرو علی‌رغم تغییرات اعمال شده در گیرباکس بهبودی نداشته و هم‌چنان ۱۰.۵ ثانیه زمان می‌خواهد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر جدید

تغییراتی در سیستم تعلیق اعمال شده که در مجموع موجب بهبود عملکرد آن شده است. در مسیرهای معمولی و صاف، اوتلندر کاملا نرم و کم‌تکان عمل می‌کند. اما هنگام عبور از دست‌اندازها یا مسیرهای ناهموار، کوبش‌های منتقل شده به کابین کاملا قابل لمس است.

اوتلندر جدید از نظر ایمنی جای هیچ گله‌ای باقی نمی‌گذارد. در نمونه فی‌ لیفت علاوه بر بهبود ضریب درگ و عایق کابین، ایمنی بدنه نیز افزایش یافته است. هم‌چنین ۷ عدد ایربگ وظیفه حفاظت از جان سرنشینان را در تصادفات بر عهده دارند. عملکرد سیستم ترمز نیز قابل قبول است. سیستم HSA (ترمز کمکی در سراشیبی)، BA (ترمز اضطراری) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، همگی از سامانه‌های سیستم ترمز اوتلندر به‌شمار می‌روند.

افزایش تصادفات رانندگی با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان

خودروهایی که سارقان را از سرقت باز می دارد

سیستم هشدار انحراف از مسیر عاملی مهم در کاهش تصادفات

فرزند قد بلند پورشه پوست انداخت/ آشنایی با نسل جدید پورشه کاین

قیمت خودروهای پرفروش بازار تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی