پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

افتتاح نمایندگی شماره 22 پرشیا خودرو

بعد از افتتاح نمایندگی های لواسان و شریعتی-پل صدر پرشیا خودرو، نمایندگی شماره 22 پایین تر از میدان هروی سومین نمایندگی پرشیا خودرو بود که در مدت اخیر بازگشایی شده است. به گزارش جوان خودرو–با توجه به گسترش سبد محصولات ب ام و در ایران، پرشیا خودرو رویکرد گسترش شبکه فروش را در پیش گرفته […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

بعد از افتتاح نمایندگی های لواسان و شریعتی-پل صدر پرشیا خودرو، نمایندگی شماره 22 پایین تر از میدان هروی سومین نمایندگی پرشیا خودرو بود که در مدت اخیر بازگشایی شده است.

به گزارش جوان خودروبا توجه به گسترش سبد محصولات ب ام و در ایران، پرشیا خودرو رویکرد گسترش شبکه فروش را در پیش گرفته و در همین راستا، در مدت اخیر چند نمایندگی جدید تاسیس کرده است.

پرشیا خودرو

نمایندگی شماره 22 پرشیا خودرو شب گذشته (جمعه 10 شهریور) در حضور مدعوین، مدیران شرکت و اصحاب رسانه کار خود را آغاز کرد. تمام مدل های جدید ب ام و که به تازگی به کشور وارد شده اند، از سری 5 و 7 جدید گرفته تا X1 جدید به صف شده بودند. سبد محصولات پرشیا خودرو در مدت اخیر تنوع قابل توجهی را تجربه می کند و برای گسترده تر شدن سبد محصولات، گسترش شبکه فروش و معرفی هرچه بهتر محصولات جدید ب ام و لازم به نظر می رسد.

بازگشایی نمایندگی شماره ۳ پرشیا خودرو

پرشیا خودرو از قهرمان جدید سری 5 پرده برداشت

ب ام و سری 3 جدید 2 دیفرانسیل در راه ایران

شاخ به شاخ DS6 و ب ام و X1

جدال شاسی بلندهای اسپرت

نسل جدید ب ام و سری 7 رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی