پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بی وای دی F3 و S6

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گروه خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تچاری بی وای دی چین، در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز حضوری پررنگ دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو-با توجه به اینکه تبریز از شهرهای پررونق کشور از نظر اقتصادی به شمار می رود، به نظر می رسد استقبال مناسبی از خودروهای جدید در این نمایشگاه به […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

گروه خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تچاری بی وای دی چین، در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز حضوری پررنگ دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو-با توجه به اینکه تبریز از شهرهای پررونق کشور از نظر اقتصادی به شمار می رود، به نظر می رسد استقبال مناسبی از خودروهای جدید در این نمایشگاه به عمل بیاید.

بی وای دی S6 همچون سایر نمایشگاه های خودرو، در این نمایشگاه نیز حضور خواهد داشت. این شاسی بلند چینی با تکیه بر فهرست امکانات قابل قبول، پیشرانه با قدرت مناسب و گیرباکس 6 سرعته، می تواند نظر بازدیدکنندگان تبریزی را به خود جلب کند.

همچنین بی وای دی F3 به عنوان جدیدترین محصول کارمانیا که فروش آن به تازگی آغاز شده نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این خودرو در دوره گذشته نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد و حالا در نمایشگاه خودرو تبریز بار دیگر برای علاقه مندان این خودرو به نمایش در می آید.

همچنین با توجه به اینکه تبریز شهری با اصالت، توریستی و شیک به شمار می رود، بهبود و مدرن شدن ناوگان تاکسی آن نیز از مهمترین اتفاق هاست. بی وای دی E6 به عنوان خودرویی تماما برقی و مناسب برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی (این خودرو در دیگر کشورهای خارجی نیز در ناوگان حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گرفته است) گزینه مناسبی برای استفاده در ناوگان تاکسی این شهر به نظر می رسد و کارمانیا این خودرو را نیز در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت.

پیش بینی می شود همچون نمایشگاه های گذشته در مشهد و البرز، در نمایشگاه خودرو تبریز نیز کارمانیا برای فروش محصولات خود شرایط فروش ویژه ای در نظر بگیرد که در صورت اعلام، از پایگاه خبری جوان خودرو به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز از تاریخ 14 الی 17 شهریور ماه، همه روزه از ساعت 16 الی 22 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان صنعت خودرو است.

چینیِ نشکن/ بررسی اجمالی BYD S6

فروش اقساطی BYD S6 (شهریور 96)

فروش اقساطی BYD S6 و پیش فروش BYD F3 (شهریور 96)

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (2) / هفدهمین دوره از فردا آغاز به کار می کند

شیراز میزبان اولین اتوبوس برقی ایران

حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو البرز

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی