پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (3)/ نمایشگاهی استراتژیک در نزدیکی نبض ترانزیت

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از 14 شهریور ماه 96 کار خود را آغاز کرده و تا 17 شهریور ماه، همه روزه از ساعت 16 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان صنعت خودرو است. جوان خودرو آخرین اخبار و رویدادهای نمایشگاه خودرو تبریز را برای مخاطبان مستقیما گزارش خواهد کرد. این نمایشگاه […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از 14 شهریور ماه 96 کار خود را آغاز کرده و تا 17 شهریور ماه، همه روزه از ساعت 16 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان صنعت خودرو است. جوان خودرو آخرین اخبار و رویدادهای نمایشگاه خودرو تبریز را برای مخاطبان مستقیما گزارش خواهد کرد.

این نمایشگاه از 14 شهریور ماه 96 کار خود را آغاز می کند و با اتفاقات مهم خودرویی همراه است. با توجه به اینکه تبریز شهری نزدیک به مرزهای بازرگانی کشور است و از طرفی کسب و کار در این شهر رونقی چشمگیر دارد، چنین رخدادی در تبریز می تواند کاملا استراتژیک باشد.

شرکت های عرضه کننده خودروهای کار و خودروهای سنگین می توانند از این رویداد خودرویی برای عرض اندام هرچه بهتر در ترانزیت کشور و ناوگان حمل و نقل استفاده کنند. این در حالی است که در همین تاریخ، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و خدمات ترانزیت ایران نیز در تبریز در جریان است.

همجون سایر نمایشگاه های خودرویی برگزار شده در سراسر کشور، جوان خودرو در این نمایشگاه نیز حضور خواهد داشت و اخبار و رویدادهای آن را مستقیما برای شما مخاطبان عزیز گزارش خواهد کرد.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی