پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

مترو تهران روز اول مهر رایگان است+تمهیدات ویژه مسابقه فوتبال ایران و سوریه

مدیر عامل شرکت بهر ه برداری مترو تهران اعلام کرده طرح استقبال از مهر در مترو آغاز شده و در همین راستا روز اول مهر، مترو رایگان است. همچنین مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از تمهیدات ویژه مترو برای مسابقه فوتبال ایران و سوریه خبر داد و گفت: سه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

مدیر عامل شرکت بهر ه برداری مترو تهران اعلام کرده طرح استقبال از مهر در مترو آغاز شده و در همین راستا روز اول مهر، مترو رایگان است. همچنین مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از تمهیدات ویژه مترو برای مسابقه فوتبال ایران و سوریه خبر داد و گفت: سه شنبه (14 شهریور ماه) همزمان با برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، سرویس دهی خط 5 مترو تهران تا ساعت 23 ادامه خواهد یافت.

محمد احمدی بافنده با اشاره به رایگان بودن خدمات مترو تهران در روز اول مهر گفت: طرح استقبال از مهر در شرکت بهره برداری مترو تهران از یک ماه پیش آغاز شده است که استفاده حداکثری از توان مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در زمان‌های پرتردد، ارائه برنامه‌های ویژه فرهنگی و بهینه سازی فضای ایستگاهی از جمله اقدامات این طرح است.

بافنده با بیان اینکه مهم‌ترین کار ما در مترو تهران جابه‌جایی مسافران با بهترین شرایط است، اظهار داشت: برای این کار از تمام ظرفیت‌های مترو و همکاری همه متخصصان و نهادهای مرتبط استفاده می‌کنیم.

بافنده با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مترو تهران به طور کامل برای پذیرش حجم بالای مسافران در مهر آماده شده‌اند افزود: با اختصاص راهنمای ویژه دانش آموزان در داخل ایستگاه‌ها و با شناسایی مدارس نزدیک هر ایستگاه و تعامل با مدیران آن مراکز، هماهنگی‌های لازم جهت استفاده دانش آموزان از مترو صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت بهر ه برداری مترو تهران از بهسازی و تکمیل خط لبه سکوها خبر داد و گفت: گویا سازی تابلوهای راهنما در ایستگاه‌های تقاطعی مترو نیز انجام شده است. ضمن آنکه آماده سازی ایستگاه‌ها از نظر روشنایی، پله‌های برقی ، آسانسور و آب سردکن‌ها صورت گرفته و تمامی ایستگاه‌ها آماده خدمت رسانی مناسب به مسافران هستند.

وی در پایان به فاصله گذر قطارها در خطوط مترو اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش شرکت بهره برداری مترو تهران افزایش سرویس دهی و کاهش فاصله گذر قطارها از ابتدای مهر است که امیدواریم با همکاری نهادهای مرتبط این مهم محقق شود.

همچنین احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار داشت: سه شنبه (14 شهریور ماه) همزمان با برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، سرویس دهی خط 5 مترو تهران تا ساعت 23 ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه خط 5 متروی تهران به دلیل انجام عملیات بهسازی تنها تا ساعت 21:30 دقیقه پذیرش مسافر دارد، ادامه داد: به دلیل برگزاری مسابقات در ساعت 19:30 دقیقه، ساعت پایانی سرویس دهی در خط 5 مترو تهران تمدید شد تا تماشاگران این دیدار ملی با خیالی آسوده بتوانند از خدمات مترو تهران استفاده کنند.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت ازدحام در ایستگاه ورزشگاه آزادی، قطار فوق العاده اعزام کند.

تجهیز مترو به امکانات رفاهی جدید

افزایش کرایه‌ حمل و نقل عمومی در تهران به تصویب رسید

تصادف 2 قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت + عکس

تمام ایستگاه های مترو به آسانسور مجهز می شوند

جزییات نرخ بلیت مترو در سال ۹۶

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی