پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن-نمایشگاه خودرو تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۶)/ بسترن B30 مورد توجه تبریزی‌ها

پس از حضور پررنگ گروه بهمن با محصولات جدیدش در نمایشگاه خودرو مشهد ماه گذشته، اینبار این خودروساز به نام، سبدی کامل از محصولات‌اش را به بیست و یکمین دوره نمایشگاه خودرو تبریز آورده است. در این میان از جدیدترین محصول گروه بهمن، یعنی فاو بسترن B30 نباید گذشت که حسابی توجه تبریزی‌ها را به […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

پس از حضور پررنگ گروه بهمن با محصولات جدیدش در نمایشگاه خودرو مشهد ماه گذشته، اینبار این خودروساز به نام، سبدی کامل از محصولات‌اش را به بیست و یکمین دوره نمایشگاه خودرو تبریز آورده است. در این میان از جدیدترین محصول گروه بهمن، یعنی فاو بسترن B30 نباید گذشت که حسابی توجه تبریزی‌ها را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

گروه بهمن-نمایشگاه خودرو تبریز

بدون شک مهمترین محصول گروه بهمن در این نمایشگاه، فاو بسترن B30 به شمار می‌رود. این سدان متوسط حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و پیش از این در ۲ نمایشگاه مهم قبلی، یعنی شیراز و مشهد نیز به نمایش درآمده است. B30 با تکیه بر فهرست تجهیزات قابل قبول و مشخصات فنی رقابتی نسبت به هم کلاسی هایش در بازار ایران، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

گروه بهمن-نمایشگاه خودرو تبریز

مزدا۳ هم که به عنوان پای ثابت غرفه گروه بهمن در نمایشگاه‌های مختلف شناخته می‌شود. با توجه به اینکه نسل جدید این سدان محبوب در بازار عرضه نشده، گروه بهمن تصمیم گرفته از این پس این خودرو را با امکاناتی متفاوت که از مهمترین آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش کنسول جلو، سنسور پارک جلو و دوربین دید عقب اشاره کرد، عرضه کند.

گروه بهمن-نمایشگاه خودرو تبریز

گروه بهمن در کلاس خودروهای کار و وانت بارها نیز میدان را خالی نگذاشته و با ۲ وانت بار محبوب‌اش به تبریز آمده. پیکاپ کاپرا ۲ و وانت کارا از جمله این محثصولات هستند. نمایش وانت بارها در نمایشگاه تبریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و مورد توجه قرار گرفتن خودروهای کار در آن، اقدامی هوشمندانه از سوی گروه بهمن است.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (3)/ نمایشگاهی استراتژیک در نزدیکی نبض ترانزیت

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

“بیراهه روی” با بار اضافه! / مقایسه پیکاپ ریچ و کاپرا2

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (7) / گروه بهمن قیمت FAW B30 را اعلام کرد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (16) / استقبال چشمگیر از B30

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی