پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۰)/ قطب فروش ام وی ام در شمال غرب کشور

مدیران خودرو به عنوان عرضه کننده محصولات ام وی ام و چری در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز حضوری گسترده در ۲ سالن مهم این نمایشگاه، یعنی امیرکبیر و شهریار دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو: مدیران خودرو کامل‌ترین سبد محصولات ام وی ام و چری را به نمایشگاه تبریز آورده است. […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

مدیران خودرو به عنوان عرضه کننده محصولات ام وی ام و چری در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز حضوری گسترده در ۲ سالن مهم این نمایشگاه، یعنی امیرکبیر و شهریار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

مدیران خودرو کامل‌ترین سبد محصولات ام وی ام و چری را به نمایشگاه تبریز آورده است. در میان محصولات چری، تیگو۷ به عنوان جدیدترین شاسی بلند این شرکت در ایران، برای اولین بار در تبریز به نمایش درآمده و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. این شاسی بلند چینی ۱۳۰ میلیون تومان قیمت دارد و به تازگی اولین سری آن به مشتریان تحویل شده. طراحی جذاب، امکانات قابل قبول و پیشرانه پرقدرت را می‌توان از عوامل موفقیت شاسی بلند جدید چری در ایران برشمرد.

مدیران خودرو-نمایشگاه خودرو تبریز-۵

چری آریزو۵ و تیگو۵ فیس لیفت نیز دیگر نماینده‌های چری در نمایشگاه خودرو تبریز هستند. نکته جالب اینجاست که مدیران خودرو، علاوه بر غرفه بزرگش در سالن شهریار، یک غرفه در مرکز سالن امیرکبیر نیز در اختیار دارد. و این می‌توان نشان از محبوبیت و فروش قابل توجه محصولات مدیران خودرو در تبریز داشته باشد.

در غرفه ام وی ام ، ۳۱۵ اسپرت سوال بسیاری از بازدیدکنندگان را بر می‌انگیزد. این خودرو در کلاس هاچ بک کراس جای می‌گیرد که به تازگی در ایران در حال گسترده شدن است. ام وی ام X22 و X33 جدید نیز به عنوان کراس اوورهای مدیران خودرو در نمایشگاه تبریز حاضر شده اند.

پیش از نمایشگاه خودرو تبریز، مدیران خودرو از طرح فروش عید تا عید خبر داد. در این طرح محصولاتی از جمله ام وی ام ۳۱۵ اکسلنت و اسپرت لاکچری، ۵۵۰ دنده ای و اتوماتیک در تیپ لاکچری و X33 تیپ نرمال عرضه شده‌اند. اما به مناسبت نمایشگاه خودرو تبریز، مدیران خودرو تصمیم گرفته تا X33 تیپ اسپرت را نیز به طرح فروش عید تا عید اضافه کند.

مدیران خودرو-نمایشگاه خودرو تبریز-۴

جالب است بدانید تبریز به عنوان قطب فروش محصولات مدیران خودرو در منطقه شمال غرب کشور به شمار می‌رود و ام وی ام X22 یکی از بیشترین فروش‌ها را در تبریز تجربه کرده است. همچنین می‌توان گفت تبریز در دسته بندی ۵ شهر اول در فروش محصولات ام وی ام به شمار می‌رود.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (3)/ نمایشگاهی استراتژیک در نزدیکی نبض ترانزیت

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۶)/ بسترن B30 مورد توجه تبریزی‌ها

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۷)/ عرض اندام کوراندو جدید در کارزار تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۸)/مهمان ناآرام غرفه نیسان

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۹)/ زمزمه تنوع محصولات جیلی

اولین سری چری تیگو7 تحویل مشتریان شد + گزارش

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (10) / مدیران خودرو با دو محصول جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی