پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای سانتافه

فروش نقدی و اقساطی سانتافه و سوناتا کرمان موتور (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی سانتافه و سوناتا 2017 کرمان موتور با افزایش قیمت و همچنین به شرح و جداول ذیل اعلام می شود. در این شرایط کرمان موتور نیز از بازار عقب نمانده و قیمت محصولات خود را بصورت قابل توجهی افزایش داد. هیوندای سانتافه در طرح گذشته این شرکت با قیمت 236 میلیون تومان به […]

امیر
چهارشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی سانتافه و سوناتا 2017 کرمان موتور با افزایش قیمت و همچنین به شرح و جداول ذیل اعلام می شود.

در این شرایط کرمان موتور نیز از بازار عقب نمانده و قیمت محصولات خود را بصورت قابل توجهی افزایش داد. هیوندای سانتافه در طرح گذشته این شرکت با قیمت 236 میلیون تومان به فروش میرسید که هم اکنون این قیمت به 249 میلیون و 900 هزار تومان رسیده و سوناتا از 193 میلیون تومان به 199 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

فروش نقدی و اقساطی سانتافه 2017 کرمان موتور (شهریور 96) :

فروش نقدی و اقساطی سانتافه 2017(شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی سانتافه 2017 کرمان موتور (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی سوناتا 2017 کرمان موتور (شهریور 96) :

فروش نقدی و اقساطی سوناتا 2017(شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی سوناتا 2017 کرمان موتور (شهریور 96)

هیوندای توسان جدید یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای بازار ایران به‌شمار می‌رود. نسل اول توسان در سال ۲۰۰۵ به بازار آمد و پس از ۵ سال در ایران عرضه شد. اما نمونه مورد بحث ما سومین نسل از این کراس‌اوور محبوب کره‌ای است که شکل و شمایلی متفاوت نسبت به قبل دارد و بیش‌تر از هر زمانی دیگری طراحی‌اش به برادر بزرگ‌تر یعنی سانتافه نزدیک شده. توسان جدید که تا پیش از این تنها توس آسان موتور در بازار عرضه می شد، حالا توسط کرمان موتور (نمایندگی رسمی هیوندای در ایران) به صورت وارداتی CBU در بازار خودرو کشور عرضه می شود و این اتفاق باعث شده تا خیال خریداران از بحث خدمات پس از فروش راحت تر از قبل شود. چرا که هیوندای حساسیت فراوانی روی عرضه محصولاتش توسط کرمان موتور به خرج می دهد و به لطف ارتباط مستقیم خودروساز کره ای با کرمان موتور، زنجیره تامین قطعات از هر زمان دیگری قانونمندتر است.

مدل قبلی با نام بازاری iX35 عرضه می‌شد، اما هیوندای در نسل جدید تنها از نام توسان با کد  TLاستفاده کرده است. همان‌طور که اشاره شد، شباهت با سانتافه بیش‌تر از قبل شده و ترکیب چراغ‌های جدید جلو و جلوپنجره ۶ ضلعی بزرگ دلیل این شباهت هستند. کرمان‌موتور تصمیم گرفته نسخه فول‌آپشن آن‌را در بازار عرضه کند. این اتفاق باعث شده تا خیال خریداران از بحث آپشن های تقلبی و بازاری آسوده باشد و وقتی این خودرو را به عنوان نسخه فول آپشن از کرمان موتور تحویل می گیرند، مطمئن باشند که تمام امکانات و آپشن های آن فاریک کارخانه بوده و از هیوندای کره قابل استعلام است.

هیوندای توسان 2017

طراحی کابین نیز تقریبا هیچ نقطه مشترکی با قبل ندارد و از نو طراحی شده. البته تعدادی از منتقدان عقیده دارند که این چیدمان و دیزاین جدید پسرفت داشته و انگار کهنه‌تر از قبل است! البته در طراحی دریچه‌های سیستم تهویه علم ارگونومی بیش‌تر رعایت شده و عملکرد آنها بهتر از قبل است. طراحی جدید فرمان نیز جذاب و مدرن است. البته از کیفیت معمولی بعضی از قطعات کابین و استفاده از پلاستیک سفت در گوشه و کنار آن نمی‌توان چشم پوشی کرد. اما فضای جادارتر و بسیار بهتر سرنشینان عقب باعث می‌شود تا این ایرادها را فراموش کنید. توسان جدید در تیپ‌های اکو، اسپرت، SE و لیمیتد عرضه می‌شود. که برای بازار ایران نسخه فول‌آپشن انتخاب شده است.

هیوندای توسان 2017

طبق اعلام کرمان‌موتور توسان‌های عرضه‌شده در ایران از پیشرانه ۲ لیتری GDI برخوردارند که علی‌رغم حجم کم‌تر نسبت به قبل، قدرت مناسبی تولید می‌کند. این پیشرانه 157 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت اسب‌بخار به ازای هر لیتر را افزایش داده. با این تفاوت که مصرف سوخت کم‌تری نسبت به قبل دارد و با باک ۶۵ لیتری مسافت بیش‌تری را طی می‌کند.

فروش سوناتا هیبرید 2018 پاکرو (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات ایرتویا (شهریور 96)

فروش عید تا عید محصولات چری (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی پیکاپ جدید آمیکو (شهریور 96)

فروش اقساطی برلیانس H220 (شهریور 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی